دانلود و خرید کتاب معجزات امام مهدی (عج) هاشم حسینی بحرانی ترجمه ابوذر یاسری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب معجزات امام مهدی (عج) اثر هاشم حسینی بحرانی

کتاب معجزات امام مهدی (عج)

معرفی کتاب معجزات امام مهدی (عج)

کتاب« معجزات امام مهدی علیه السلام» به قلم علامه سیدهاشم بحرانی، ترجمه «معاجز الامام المهدی علیه السلام» است. این اثر بخش مربوط به معجزات امام دوازدهم (عج) از کتاب مدینه المعاجز الائمه الإثنی عشر و دلایل الحجج علی البشر بوده که توسط انتشارات اعلمی بیروت در سال ۱۴۲۵ ق. به چاپ رسیده‌است. اصل کتاب به زبان عربی است. ابوذر یاسری مترجم این اثر در برگردان فارسی کوشیده‌است از بیان معجزات مشابه با مضامین یکسان اجتناب کند، معجزاتی که در منابع دیگر به صورت مفصل‌تر بیان شده به متن اصلی بیافزاید و به منظور رعایت امانت در انتقال احادیث، از متن کامل سخنان ائمه اطهار در پاورقی بهره جوید.. در این اثر ارزشمند معجزات حضرت امام عصر (عج) از هنگام ولادت تا دوران غیبت کبری گردآوری شده‌است. موضوع‌های کلی معجزات عبارتند از: نشانه‌های امامت صاحب الامر (عج) ( قبل و بعد از ولادت حضرت )؛ آثار ولایت تکوینی امام عصر؛ معجزات نواب خواص امام (عج) به واسطه آن حضرت نظیر علم غیبت و دعای مستجاب است.

نظرات کاربران

mahdi.ch73
۱۳۹۶/۰۹/۲۲

این کتاب ارزش خواندن دارد

reyhaneh1
۱۴۰۲/۱۱/۳۰

خواندن آن به دوستداران امام مهدی عج توصیه می شود

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
راوندی به نقل از حکیمه خاتون می‌گوید: هنگامی که امام زمان (عج) متولد شوند، نوری در اتاقی که بودیم تابید و چون به آن حضرت نگریستم، بر بازوی راستش مکتوب شده بود: جَاءَ الْحَقّ وَ زَهَقَ الْبَاطِلُ إنَّ الْبَاطِلَ کانَ زَهُوقاً؛ حق آمد و باطل نابود شد، حقا که باطل نابود شدنی بود.
S
یک شب پس از ولادت صاحب الزمان (عج) بر حضرتش وارد شدم، و ناگاه عطسه‌ای زدم، فرمودند: خداوند تو را رحمت کند. من از آن سخن خوشحال شدم، آنگاه فرمودند: آیا تو را درباره عطسه زدن بشارت ندهم؟ عرض کردم: آری؛ فرمودند: کسی که عطسه زند تا سه روز از مرگ در امان است.
s.latifi
هرآن‌کس که مدعی مشاهده [من] قبل از قیام سفیانی و بانگ [آسمانی] گردد، دروغ‌گویی تهمت‌زن است. و هیچ توان و قوّتی جز به [اراده] خدای بزرگ بلند مرتبه نیست.
s.latifi

حجم

۲۲۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

حجم

۲۲۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان