دانلود و خرید کتاب قدر رویاهایت را بدان مجید خزایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قدر رویاهایت را بدان اثر مجید خزایی

کتاب قدر رویاهایت را بدان

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب قدر رویاهایت را بدان

«قدر رویاهایت را بدان» نوشته حسین شیرمحمدی و مجید خزایی، کتابی در زمینه موفقیت و کسب و کار است که زندگینامه کارآفرین، داوود رضایی (۱۳۵۷)، مدیرعامل برند بستنی «نعمت» را روایت می‌کند.

در بخشی از این کتاب می‌خوانید:

وارد کار بستنی درکرج شدیم و به این ترتیب هر کاری می‌کردیم تولید نسبت به فروش کمتر بود، با مالک مغازه هم مثل پدر و پسر شده بودیم. خیلی‌ها وقت ها مردم میزان فروش مغازه را می‌دیدند به صاحب مغازه می‌گفتند وقتی آن قدر فروش دارد داوود را بیرون کن و خودت مغازه را بچرخان. صاحب مغازه هم در جوابشان می‌گفت: تا هر زمان داوود بخواهد این مغازه مال اوست و اگر روزی مغازه را نخواست آن را به هر شغلی اجاره می‌دهم غیر از بستنی‌فروشی. ایشان این تعصب را روی من داشت.

حتی می‌شد گاهی مستأجر جدید یا مشتری جدید برای مغازه می‌آمد می‌پرسید که مثلاً داوود چقدر اجاره می‌دهد، من دوبرابرش را می دهم مغازه را به من اجاره بده. حاجی هم می‌گفت نه. تا زمانی که داوود می‌خواهد من این مغازه را به کسی اجاره نمی‌دهم. خلاصه مطلب به این صورت بود که با صاحب مغازه سه سال کنار هم زندگی کردیم. در آن منطقه هم رقیب به‌خصوصی نداشتم البته یک آقایی بود به نام آقای کشفی که سال دوم در مغازه اش تعمیراتی کرد و رقیب ما شد. وجود ما باعث شد که مغازۀ او در کنار مغازه ما رونق بگیرد. کارمان به جایی رسید که من در مغازه ۲۳ نفر نیرو داشتم درحالیکه کل متراژ مغازه پنجاه متر بود. غذای ما جدا از کارگران نبود بلکه خانمم در خانه غذای ۲۳ نفر را درست می‌کرد هرچه را که خودمان در خانه داشتیم برای اینها هم همان را درست می‌کردیم و با هم میخوردیم. غذای جدایی نداشتیم، صد البته که نیازی نیست هیچ صاحب کاری با کارگرهای خود یک غذا بخورد. این حق من است که بهترین غذا را بخورم ولی خب مرامم به گونه‌ای دیگر بود. کار دیگر همسرم در منزل تهیه سس کاکائو، خامه و ... بود ایشان هم عین خود من برای موفقیت مغازه کار می‌کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
خوب بودن بهترین رفتاری است که برایم همیشه جواب داده است.
مادربزرگ علی💝

حجم

۱۰۰٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۰۶ صفحه

حجم

۱۰۰٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۰۶ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان