دانلود و خرید کتاب قدرت راندا برن ترجمه هدی زمانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قدرت اثر راندا برن

کتاب قدرت

نویسنده:راندا برن
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۸از ۱۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب قدرت

«قدرت» یکی از مهمترین و پرفروش‌ترین آثار راندا برن(-۱۹۴۵)، نویسنده و سخنران انگیزشی استرالیایی است. در بریده‌ای از کتاب می‌خوانیم: زندگی آسان است زندگی شما فقط از چیزهای مثبت و چیزهای منفی ساخته شده هر بخش زندگی شما خواه سلامتی، خواه پول، خواه رابطه خویشاوندی، کار یا خوشحالی باشد هر کدام از اینها می‌تواند برای شما مهیج و موفق، یا خسته کننده و ناموفق باشند. شما پول فراوان یا کمبود پول دارید. رابطه شما با خوشحالی یا تنش باشد کار شما جذاب سازگار با روحیاتتان و موفقیت آمیز یا دلسرد کننده یا تهی از موفقیت است. شما کاملا احساس خوشحالی می‌کنید یا اغلب اوقات احساس خوبی ندارید سال‌های خوبی یا سال‌های بدی، زمان‌های خوب یا زمان‌های بدی، روزهای خوب یا روزهای بد را تجربه می‌کنید. اگر اتفاقات منفی‌تان بیشتر از اتفاقات مثبت‌تان در زندگی است پس راه زندگیتان اشتباه است و این اشتباه را می‌دانید. دیگران را می‌بینید که خوشحال هستند و زندگی آنها پر از چیزهای عالی است و چیزی در درون به شما می‌گوید که سزاوار آن همه خوشبختی‌ها هستید. این کاملا درست است که سزاوار یک زندگی عالی که در آن همه خوبیها به سویتان سرازیر شود، هستید.
معرفی نویسنده
عکس راندا برن
راندا برن

راندا برن در ۱۲ مارس ۱۹۴۵ در ملبورن استرالیا متولد شد. او یک مجری رادیویی بود و پس از اینکه چندین شکست متوالی در زندگی شخصی‌اش تجربه کرد، دچار افسردگی شدیدی شد. این افسردگی او را به سمت خواندن کتاب‌هایی مثل «علم ثروتمند شدن» اثری از «والاس واتلز» سوق داد. پس از آن به نوشتن کتابی با موضوع خلق ثروت، سلامتی و عشق در زندگی روی آورد. با توجه به محتوایی که جمع‌آوری کرده بود، در سال ۲۰۰۶ کار کردن روی کتاب راز را به پایان رساند و آن را منتشر کرد. چاپ شدن کتاب راز همانا و به پا کردن سر و صدا هم همانا! فروش کتاب راندا برن آنقدر زیاد بود که راندا را به فکر ساختن یک فیلم مستند پر و پیمان بر اساس محتوای کتاب انداخت. بعد از اینکه مستند راز ساخته و پخش شد، شهرت راندا از مرزهای استرالیا عبور کرد و به سرعت عجیبی به کشورهای دیگر رسید.

نظرات کاربران

مرضیه
۱۳۹۹/۰۱/۲۶

کتاب خوبی هست به شرطی که به کارهایی که گفته شده عمل شود تغییر ذهن و عادت هایی که چندین ساله با ما هست کار بسیار سخت اما شدنی هست شما تغییر کنید مطمئن باشید همه چیز تغییر می کند.

zhm
۱۳۹۹/۰۲/۲۰

برای من این کتاب کاربردی تر از راز بود

haftshahr
۱۳۹۶/۱۲/۲۰

کتاب خوبیه . ممنون از ترجمه روان و خوب

Mina
۱۳۹۷/۰۱/۰۳

برای من خیلی تاثیر گذار بود مثل یه جرقه برای پیشرفت

کاربر ۱۹۷۷۱۷۹
۱۴۰۰/۰۲/۰۲

کتاب واقعا خوبیه . از خوندنش خیلی لذت بردم

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۸)
هر دفعه در مورد چیزی که دوست ندارید صحبت می‌کنید در واقع میله‌ای به میله‌های قفستان اضافه می‌کنید و درهای خوشبختی‌ها را به روی خود بسته‌اید.
شیرخانی
پیرامون هر فرد را میدان مغناطیسی فرا گرفته است، این میدان مغناطسی، یک لحظه شما را تنها نمی‌گذارد و در هر لحظه و هر مکان همچون سایه‌ای به دنبال شما می‌اید. به کمک میدان مغناطیسی پیرامون خود، هر آنچه را که اراده کنید به سمت خود جذب می‌نمایید
F_A
عشق قدرتمندترین نیروی دنیا است در حالی که انرژی ناشناخته‌ای است کشیش وفیلسوف
mahshid T
اگر می‌شنوید کسی در قرعه کشی برنده شده یا می‌شنوید شرکتی سود زیادی کرده است هیجان زده شوید وبرایشان خوشحال شوید. و در واقع وقتی خبر خوبی می‌شنوید شما در فرکانس یکسانی با آن قرار دارید و واکنش احساسی خوب برای آن افراد به معنی بله گفتن برای شماست!
بهار
«اگر شما به واسطه چیزی بیرونی ناراحت شدید، این ناراحتی و رنج مربوط به خود آن چیز نیست بلکه به برداشت شما از آن مربوط است. و در اینجا شما قدرت این را دارید که هر لحظه آن را لغو کنید.» مارکوس اریلیدس (۱۲۱-۱۸۰) امپراطور روم
بهار
وقتی که در فرکانس عشق قرار دارید فقط افرادی که در فرکانس احساس شما قرار دارند می‌توانند در زندگیتان وارد شوند.
بهار
«هر زمانی هر کسی مرا می‌رنجاند من تلاش می‌کنم روحم را آنقدر بزرگ کنم که آن رنجش نتواند به من برسد»
بهار
وقتی شما با یکی از اعضای خانواده‌تان یا دوستانتان صحبت می‌کنید و آنها درباره چیز منفی که دیگری گفته یا انجام داده می‌گویند یعنی غیبت می‌کنند و آنها موج منفی از خود ساطع می کنند، وقتی که شما به آنها گوش می‌کنید شما هم مانند آنها موج منفی را عرضه می کنید، زیرا احساس شما هم اینگونه می‌شود و شما نمی‌توانید به صحبت‌های منفی گوش دهید ولی احساس خوبی داشته باشد
بهار

حجم

۱۲۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۱۲۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان