دانلود و خرید کتاب واژه های پایانی مسعود رضایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب واژه های پایانی

کتاب واژه های پایانی نوشتهٔ مسعود رضایی و نیلوفر احمدی و رضا مومن و محمدرضا رجبی و مهدی فلاح باقر شیدایی است. نشر ماهتاب این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب واژه های پایانی

کتاب واژه های پایانی حاوی تجربیات خانواده‌های دارای بیمار مبتلا به سرطان است و به توضیح و بررسی فرآیندهای احساسی و روانی پرداخته شده که خانواده‌ها در مواجهه با مراحل پیشرفتهٔ سرطان تجربه می‌کنند. در این کتاب از همدلی، حمایت و راهکارهای درمانی برای مرور زندگی صحبت بحث شده است؛ زیرا در کنار درمان‌های پزشکی، ابعاد عاطفی و روانی نیز نقشی اساسی در بهبود کیفیت زندگی خانواده‌ها ایفا می‌کنند. هدف از نگارش این کتاب، ارائه راهنمایی و حمایت و الهام به خانواده‌هایی است که در این مسیر دشوار به سر می‌برند. 

خواندن کتاب واژه های پایانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران سلامت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب واژه های پایانی

«تشخیص بیماری سرطان همواره تجربهاي تلخ و غیر قابل باور است که تأثیرات عمیق و متنوعی بر جنبه‌های مختلف زندگی بیماران و خانواده‌هایشان می‌گذارد. این بیماری می‌تواند مسیر زندگی آنان را دگرگون کند و تمامی ابعاد زندگی از قبیل زندگی خانوادگی، اجتماعی، شغلی و مسائل زناشویی را تحت تأثیر قرار دهد. بیماران مبتلا به سرطان به تدریج ممکن است در انجام ساده‌ترین فعالیت‌های روزمره وابسته به دیگران شوند. مشکلات جسمی و ذهنی حاصل از مراحل پیشرفته سرطان، از جمله خستگی، چالش‌های روانی-عاطفی، انکار بیماری و تغییر در تصویر ذهنی خود، به شدت تجربه می‌شود. با پیشرفت بیماری، علائم غیرقابل کنترل می‌شود و قواي جسمی و روحی فرد به تدریج تحلیل می‌رود، به طوري که حتی توانایی تصمیم‌گیری در زندگی را از دست می‌دهند. این بیماران از ناتوانی در ایفای نقش فعال در جامعه نگران هستند و حسی از ناامیدی در آنها ایجاد می‌شود که ممکن است به انصراف از درمان منجر شود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان