دانلود و خرید کتاب سرنوشت بی پایان اسدالله براتی سنقرآبادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب سرنوشت بی پایان

کتاب سرنوشت بی پایان

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب سرنوشت بی پایان

کتاب سرنوشت بی پایان نوشتهٔ اسدالله براتی سنقرآبادی است. انتشارات متخصصان این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب سرنوشت بی پایان

کتاب سرنوشت بی پایان داستان سختی‌ها و ناگواری‌های مردی است عاشق‌پیشه. داستانی پر از حسرت پر از نفرت. داستان مردی که از کودکی در خیابان‌ها و در سرما و گرما زندگی کرد و...

رمان سرنوشت بی‌پایان داستان زندگی پسری به نام اسد را روایت می‌کند که از کودکی با فقدان پدر و شرایط سخت خانوادگی دست و پنجه نرم می‌کند. اسد با تجربیات تلخ و دشواری مانند از دست دادن پدرش در دوران کودکی و ترک مادرش مواجه است. او تحت سرپرستی عموی خود قرار می‌گیرد، اما زندگی نزد خانوادهٔ عمو پر از سختی‌ها و رفتارهای خشونت‌آمیز است. رمان به شکلی عمیق، موضوعاتی چون فقر، بی‌عدالتی، از خود گذشتگی، و تلاش برای بقا را در جامعه‌ای روستایی به تصویر می‌کشد.

درباره انتشارات متخصصان

انتشارات متخصصان با توجه به تخصص چندین ساله در صنعت چاپ و نشر کتاب و داشتن شناخت کامل و جامع از بازار، اقدام به چاپ بالغ بر ۵۰۰۰۰۰ جلد کتاب در رشته‌های ادبی شامل شعر و داستان و رمان، روان‌شناسی، جامعه‌شناسی و رشته‌های مهندسی کرده است. آغاز کار انتشارات متخصصان به سال های ۸۵-۸۶ برمی‌گردد و در طول این سال‌ها به واسطهٔ تجربه و شناخت پذیرای چاپ کتاب بیش از ۲۰۰۰ نویسنده بوده است.

خواندن کتاب سرنوشت بی پایان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران داستان ایرانی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب سرنوشت بی پایان

«رفیق همراهش با شنیدن صدای داد و فریاد پدرم سریع خودشو می‌رسونه پیش پدرم، می‌بینه پدرم پایین صخره‌ها افتاده و بدجوری زخمی شده و نمی‌تونه حرکت کنه. رفیق پدرم می‌ره روستا و به مردم خیر می‌ده که سلیمان از صخره‌ها پرت شده پایین. اون زمان توی روستا ماشین کم بود، ولی بهم گفتن با تویوتا رفتیم دنبال پدرت»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۲۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۳۶ صفحه

حجم

۹۲۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۳۶ صفحه

قیمت:
۶۵,۲۵۰
تومان