دانلود و خرید کتاب شنل قرمزی دیانا مک فادن ترجمه آزاد تیموری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب شنل قرمزی

کتاب شنل قرمزی نوشتهٔ دیانا مک فادن و ترجمهٔ آزاد تیموری است. انتشارات طلایه این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این داستان از مجموعهٔ «افسانه‌های شیرین برای کودکان» است و برای کودکان نوشته شده است.

درباره کتاب شنل قرمزی

قصه‌ها مزایای بی‌شماری دارند و برای همۀ افراد قابل‌درک و فهم هستند. مطالعهٔ داستان‌ها، چه خیالی باشند و چه واقعی، یکی از بهترین راه‌های انتقال دانش و تجربه، افزایش آگاهی و آموزش مهارت‌ها برای زندگی موفق‌ترند. کودکان از طریق داستان‌ها رشد می‌کنند، موارد زیادی را یاد می‌گیرند و نسبت به مسائل آموزشی واکنش بهتری نشان می‌دهند. آموزش در حین خواندن آموزش غیرمستقیم نام دارد و کودکان بدون اینکه بدانند نکات زیادی را می‌آموزند. آموزش‌ها می‌تواند مهارت‌های زندگی، هنجارها و رفتارهای درست باشد یا مطالب و حقایق علمی دنیای اطراف. این آموزش‌ها چون به‌صورت داستان برای کودکان خوانده می‌شود، ضمن سرگرم‌کردن و پرکردن اوقات فراغتشان، در ذهنشان باقی می‌ماند.

کتاب شنل قرمزی که با تصویرسازی‌های «اسکات واک فیلد» منتشر شده، داستانی برای کودکان است. دیانا مک فادن در این کتاب مصور، داستان دختری به نام «شنل‌قرمزی» را روایت کرده است.  شنل‌قرمزی با مادرش در کنار جنگل زندگی می‌کرد. مادربزرگش برای روز تولد او، یک شنل قرمز کلاه‌دار به او هدیه داده بود. از آن روز به بعد، همه این دختر را شنل‌قرمزی صدا می‌زدند. یک روز، مادربزرگ شنل قرمزی بیمار شد. شنل‌قرمزی کوچولو می‌خواست برود و مادربزرگش را ببیند، ولی خانه مادربزرگ شنل قرمزی در طرف دیگر جنگل بود و شنل قرمزی باید از راه پر خطر و درازی در وسط جنگل می‌گذشت. مادر شنل قرمزی مقداری کیک پخت. شنل قرمزی کیک‌ها را توی سبدش گذاشت تا برای مادربزرگش ببرد. مادرش به او یادآوری کرد و گفت: وقتی از وسط جنگل رد میشوی، با هیچ غریب‌های صحبت نکن. شنل قرمزی کوچولو به راه افتاد و به وسط جنگل رسید و ماجراهایی عجیب را تجربه کرد. چه ماجراهایی پیش روی او بود؟ این داستان مصور را بخوانید تا بدانید. این اثر از مجموعهٔ «کتب نقره‌ای طلایه» است.

خواندن کتاب شنل قرمزی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 خواندن این کتاب را به کودکان گروه‌‌های سنی «ب» و «ج» پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۵٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۴۴ صفحه

حجم

۲۵٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۴۴ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان