دانلود و خرید کتاب آلمانی در سفر پائولینا کریستنسن ترجمه شادی حسن پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب آلمانی در سفر

کتاب آلمانی در سفر نوشتهٔ پائولینا کریستنسن و آن فاکس و وندی فاستر و ترجمهٔ شادی حسن پور است. انتشارات آوند دانش این کتاب درسی را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب آلمانی در سفر

کتاب آلمانی در سفر (German For Dummies) چه چیز را به شما آموزش می‌دهد؟ آماده‌کردن مقدمات سفر، عبارت‌هایی برای استفاده از وسایل نقلیه، پیدا‌کردن آدرس و مکانی برای اقامت، اصطلاحات مربوط به غذاخوردن و خریدکردن، گشت‌و‌گذار در شهر و نکات دستوری کاربردی.

«کتاب‌های دامیز» (For Dummies) عنوان مجموعه‌ای است از آثار ساده‌فهم در حوزه‌های گوناگون از روان‌شناسی، فلسفه و علوم طبیعی گرفته تا خودشناسی و کارآفرینی و موفقیت در کسب‌وکار و فناوری. اولین کتاب‌های مجموعهٔ دامیز در اواخر دههٔ بیستم میلادی و با هدف آشناسازی مخاطبان با رایانه و چگونگی استفاده از آن به انتشار رسید؛ سپس به‌دلیل استقبال بسیار مخاطبان به جوانب دیگر زندگی انسان نیز تعمیم پیدا کرد. حدود ۲۰۰۰ عنوان از آثار این مجموعه در سراسر جهان ترجمه شده و به انتشار رسیده است. هر یک از کتاب‌های مجموعهء یادشده به تشریح حوزه‌ای خاص پرداخته و در گردآوری مطالب آن از به‌روزترین و استانداردترین محتواهای موجود استفاده شده است. امتیاز انتشار کتاب‌های این مجموعه در ایران در اختیار انتشارات آوند دانش بوده است. کتاب‌های «تناسب اندام»، «مکاتبات اداری و تجاری به زبان انگلیسی»، «اقتصادسنجی»، «طلاق»، «ابرغذاها» و «هوش مصنوعی» عناوین برخی از کتاب‌هایی است که از این مجموعه در ایران منتشر شده است.

خواندن کتاب آلمانی در سفر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران یادگیری زبان آلمانی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸۰ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸۰ صفحه

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان