دانلود و خرید کتاب تونستم به لگنم برسم معصومه یزدانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تونستم به لگنم برسم اثر معصومه یزدانی

کتاب تونستم به لگنم برسم

معرفی کتاب تونستم به لگنم برسم

کتاب «تونستم به لگنم برسم» نوشتۀ معصومه یزدانی است و انتشارات سیمای شرق آن را منتشر کرده است. این کتاب شیرین مهارت دستشویی‌رفتن را به کودکان آموزش می‌دهد.

درباره کتاب تونستم به لگنم برسم

قصه‌ها مزایای بی‌شماری دارند و برای همۀ افراد قابل‌درک و فهم هستند. مطالعهٔ داستان‌ها، چه خیالی باشند و چه واقعی، یکی از بهترین راه‌های انتقال دانش و تجربه، افزایش آگاهی و آموزش مهارت‌ها برای زندگی موفق‌ترند. کودکان از طریق داستان‌ها رشد می‌کنند، موارد زیادی را یاد می‌گیرند و نسبت به مسائل آموزشی واکنش بهتری نشان می‌دهند. آموزش در حین خواندن آموزش غیرمستقیم نام دارد و کودکان بدون اینکه بدانند نکات زیادی را می‌آموزند. آموزش‌ها می‌تواند مهارت‌های زندگی، هنجارها و رفتارهای درست باشد یا مطالب و حقایق علمی دنیای اطراف. این آموزش‌ها چون به‌صورت داستان برای کودکان خوانده می‌شود، ضمن سرگرم‌کردن و پرکردن اوقات فراغتشان، در ذهنشان باقی می‌ماند.

کتاب تونستم به لگنم برسم دربارۀ مورچه کوچولویی بامزه‌ای است که می‌خواهد دستشویی رفتن را یاد بگیرد. او تلاش می‌کند تا بفهمد چه وقت و چگونه خود را به لگن دستشویی برساند. مادر مورچه کوچولو بسیار مهربان و صبور است و به او در یادگرفتن این مهارت ساده اما مهم کمک می‌کند. کتاب تونستم به لگنم برسم یکی از روش‌های مناسب برای آموزش دستشویی رفتن به کودکان است و با الگوسازی برای کودک به او کمک می‌کند این مهارت را یاد بگیرد. مورچۀ قصه شباهت زیادی به کودک دارد؛ بنابراین کودک خود را جای شخصیت مورچه می‌گذارد و تلاش می‌کند؛ مانند او عمل کند.

تونستم به لگنم برسم یکی از کتاب‌های مجموعۀ قصه‌های مورچه‌ای است. این مجموعه قابل شستشو حتی در حمام است، پاره نمی‌شود و مهم‌تر از همه دوستدار محیط‌زیست است چرا که در تولید کاغذ آن از چوب، آب، مواد شیمیایی و سفیدکننده استفاده نشده است. کتاب تونستم به لگنم برسم آموزش دستشویی رفتن به کودکان ۰ تا ۳ ساله است.

خواندن کتاب تونستم به لگنم برسم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به والدین و کودکان ۰ تا ۳ ساله پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تونستم به لگنم برسم

««صبح مورچه کوچولو گفت: اوووی! جیش دارم!

مامان گفت: لگنت آماده است. بدو برو.

اما مورچه کوچولو گفت: آیییی! ریخت!

مامان گفت: دفعۀ بعد!»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۲ صفحه

حجم

۵٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۲ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان