دانلود و خرید کتاب گفتارهایی در الگوی رفتار انتخاباتی جامعه ایران پرویز امینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گفتارهایی در الگوی رفتار انتخاباتی جامعه ایران اثر پرویز امینی

کتاب گفتارهایی در الگوی رفتار انتخاباتی جامعه ایران

معرفی کتاب گفتارهایی در الگوی رفتار انتخاباتی جامعه ایران

کتاب گفتارهایی در الگوی رفتار انتخاباتی جامعه ایران نوشتهٔ پرویز امینی و سعید نادری اصل و حسن وکیل زاده است. انتشارات دانشگاه امام صادق (ع) این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب گفتارهایی در الگوی رفتار انتخاباتی جامعه ایران

کتاب گفتارهایی در الگوی رفتار انتخاباتی جامعه ایران شامل هشت گفتار است؛ این گفتار‌ها در خصوص گونه‌شناسی رفتار رأی‌دهی ایرانیان در انتخابات ریاست‌جمهوری و مجلس شورای اسلامی است.

خواندن کتاب گفتارهایی در الگوی رفتار انتخاباتی جامعه ایران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران علوم سیاسی و روابط بین‌الملل پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب گفتارهایی در الگوی رفتار انتخاباتی جامعه ایران

«در یک دسته‌بندی کلان هر نوع تأمّل و تفکر سیاسی را می‌توان به سه حوزه فلسفه و اندیشه سیاسی، نظریه سیاسی و سیاست‌گذاری تقسیم‌بندی کرد. اندیشه سیاسی دائر‌مدار بحث‌های هنجاری سیاست است و از امر مطلوب سیاسی و جامعه سیاسی آن‌چنان‌که باید باشد سخن می‌گوید. نظریه سیاسی با تأکید بیشتر بر جامعه‌شناسی سیاسی که به تبیین و تفسیر امر سیاسی و جامعه سیاسی آن‌چنانی که هست می‌پردازد و سیاست‌گذاری و سیاست‌گذاری عمومی به دنبال بازآفرینی و بازسازی روندها، سیاست‌ها، نهادها و قواعد سیاسی برای نزدیک کردن وضع موجود امر و جامعه سیاسی به وضع مطلوب است. با نگاهی کلان به سه حوزه فوق، می‌توان گفت مسئله مردم‌سالاری، مسئله درجه اول این رهیافت‌ها در تفکر سیاسی است.

در حوزه اندیشه و فلسفه سیاسی، مردم‌سالاری آن‌چنان قبول عام یافته است که به‌نوعی بین هر نوع اندیشه سیاسی با مردم‌سالاری نوعی مساوقت و همگرایی وجود دارد. تنوع رهیافت‌ها در اندیشه سیاسی معطوف به تنوع در انواع دموکراسی‌هاست و اندیشه سیاسی بیرون از مردم‌سالاری از دایره توجه و تأمّل عمومی و همگانی دانشوران این حوزه خارج شده است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۷ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۷ صفحه

قیمت:
۴۶,۰۰۰
تومان