دانلود و خرید کتاب مبانی تربیت جنسی با تاکید بر دیدگاه اسلام (کودکان دختر) منیره شکربگی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مبانی تربیت جنسی با تاکید بر دیدگاه اسلام (کودکان دختر) اثر منیره شکربگی

کتاب مبانی تربیت جنسی با تاکید بر دیدگاه اسلام (کودکان دختر)

انتشارات:انتشارات نظری
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مبانی تربیت جنسی با تاکید بر دیدگاه اسلام (کودکان دختر)

کتاب مبانی تربیت جنسی با تاکید بر دیدگاه اسلام (کودکان دختر) نوشتهٔ منیره شکربگی است. انتشارات نظری این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب مبانی تربیت جنسی با تاکید بر دیدگاه اسلام (کودکان دختر)

کتاب مبانی تربیت جنسی با تاکید بر دیدگاه اسلام (کودکان دختر) اهداف تربیت جنسی، وظایف خانواده و جامعه در قبال این موضوع و شیوه‌های تربیت جنسی کودکان دختر را از منظر اسلام مورد بررسی و تحلیل قرار می‌دهد. این کتاب به روش تحلیلی - توصیفی و با مطالعه و کنکاش در منابع اسلامی استخراج و مورد بررسی قرار شده است. با توجه به شکست‌های پیاپی نظریه‌پردازان غربی، بهترین روش تربیت، همان تربیت اسلامی است؛ چون که کمترین آمار جرم و جنایت را به همراه دارد به نحوی که وضع جوامع غربی و جوامع اسلامی نیز این مطلب را مورد تائید قرار داده است؛ تربیت جنسی از نظر اسلام هرگز دور نمانده است. بزرگان و ائمه اطهار و قرآن راهکارهایی برای تربیت جنسی کودکان ارائه کرده‌اند. تعالیم دینی پیرامون مسائل جنسی دختران دراین تحقیق مورد بررسی قرار گرفته و با پرورش استعدادهای افراد جامعه، کمک فراوانی به ارتقای سطح سلامت و تحقق اهداف عالی تعلیم و تربیت کرده است.

خواندن کتاب مبانی تربیت جنسی با تاکید بر دیدگاه اسلام (کودکان دختر) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران علوم تربیتی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مبانی تربیت جنسی با تاکید بر دیدگاه اسلام (کودکان دختر)

«یکی از استعدادهای انسان که نیازمند شناخت عمیق وگسترده‌ای می‌باشد غریزه جنسی است که منجربه ساحتی در تربیت با عنوان تربیت جنسی شده است. غریزه جنسی نقش بسیار مهمی در فرآیند شکل گیری شخصیت انسان ها دارد و سبب تداوم و بقای نسل می‌شود، اما اگر این استعداد انسانی از مسیر صحیح خود منحرف شود بسیاری از مفاسد و مشکلات اخلاقی را در جامعه به دنبال خواهد داشت، از آنجایی که دختران مادران آینده هستند و نوع تربیت آنها بر تربیت جامعه موثر است لذا پرداختن به این موضوع اهمیت می یابد.

مساله‌ی تربیت پیشینه‌ای طولانی درتاریخ بشر دارد وکتاب‌ها و مقالات متعددی چون اسلام و تربیت کودکان نوشته‌ی احمد بهشتی، تربیت جنسی در اسلام نوشته ی حافظ ثابت و«بررسی اثرات و قواعد آموزش مسائل جنسی به کودکان» نوشته ی لیدا اسماعیلی، «تربیت جنسی کودکان توسط والدین» نوشته ی ناصرباقری به این موضوع پرداخته این اما بررسی مبانی تربیت جنسی کودکان دختر مورد غفلت واقع شده است؛ لذا ضرورت ایجاب می‌کند که تحقیقی جامع با محوریت تربیت جنسی کودکان دختر ارائه شود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۳۳٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۶۳۳٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۱۹,۵۰۰
تومان