دانلود و خرید کتاب الگوهای تعاملی پلیس راهور فراجا با سایر سازمان ها در ایمنی ترافیک ابوالحسن ملکی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب الگوهای تعاملی پلیس راهور فراجا با سایر سازمان ها در ایمنی ترافیک اثر ابوالحسن ملکی

کتاب الگوهای تعاملی پلیس راهور فراجا با سایر سازمان ها در ایمنی ترافیک

انتشارات:انتشارات نظری
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب الگوهای تعاملی پلیس راهور فراجا با سایر سازمان ها در ایمنی ترافیک

کتاب الگوهای تعاملی پلیس راهور فراجا با سایر سازمان ها در ایمنی ترافیک نوشتهٔ ابوالحسن ملکی است. انتشارات نظری این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب الگوهای تعاملی پلیس راهور فراجا با سایر سازمان ها در ایمنی ترافیک

کتاب الگوهای تعاملی پلیس راهور فراجا با سایر سازمان ها در ایمنی ترافیک به شناسایی نهادهای درگیر و ارائهٔ مدل ساختاری با محوریت تعامل‌سازی بین سازمان‌ها در ایمنی ترافیک می‌پردازد و در همگام‌سازی تصمیمات و برنامه‌ریزی‌های میان‌مدت و بلندمدت در حوزه ایمنی ترافیک مطالبی را آورده است.

در این کتاب از روش کیفی تحلیل مضمون و از روش کمی پیماشی استفاده شده است. نمونه مورد مصاحبه بخش کیفی پژوهش ۲۳ نفر از نخبگان و کارشناسان سازمان‌های مرتبط با ایمنی ترافیک بود که به شیوهٔ هدفمند و بر اساس اصل اشباع نظری انتخاب شده بودند. 

خواندن کتاب الگوهای تعاملی پلیس راهور فراجا با سایر سازمان ها در ایمنی ترافیک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران جامعه شناسی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب الگوهای تعاملی پلیس راهور فراجا با سایر سازمان ها در ایمنی ترافیک

«جوامع امروز به‌ دلیل وجود پیچیدگی و ناهمگونی، نیازمند همکاری و تقسیم کار گسترده در شریان‌های حیاتی خود می‌باشند و این ویژگی خاص جامعه امروزیست که در گذشته وجود نداشته است. دگرگونی-های بسیاری در ارکان جامعه صورت گرفته و پیشرفت‌های سریع علوم و تکنولوژی انسان را با وضعیتی روبه‌رو ساخته که کمتر شباهتی با گذشته دارد. بنابراین با توجه به ضرورت‌هایی که در جامعه امروز وجود دارد باید سازمان‌ها و نهادهای تاثیر گذار در حیات و پویایی جامعه از طریق همکاری و ارتباط درون سازمانی و در مرحله بالاتر و مهم‌تر از طریق برون سازمانی این مهم را به سرانجام برسانند. در غیر اینصورت نظم ارگانیک جامعه تحت‌الشعاع بی برنامگی‌ها و بی نظمی‌ها خواهد شد. در این بحبوحه، ارتباطات اصل مهم و اساسی در نظر گرفته می‌شود زیرا نهاد‌های تاثیر‌گذار و سازمان‌های مربوطه با توسل به اصل ارتباط درون و برون سازمانی وظایف و مسئولیت¬ها و نقش‌ها را مشخص می‌کنند. مفهومی که در این فرایند بسیار اهمیت دارد اصل تعامل می‌باشد که در ارتباطات سازنده می‌تواند شکل بگیرد و باید به این نکته توجه داشت که هر ارتباطی به تعامل سازنده ختم نمی‌شود بنابراین نهاد‌ها باید تمام تلاش و همت خود را وقف این موضوع کنند زیرا این تلاش‌ها به الگویی از تعامل ختم خواهد شد که ساختار و یا به عبارتی ساختارمندی در پی خواهد داشت که تمام کنش‌ها را در درون خود جای می‌دهد و یک تیپ ایده‌آلی از تعامل شکل خواهد گرفت که سازمان‌ها و نهاد‌ها را موظف می‌کند تا مطابق با این شکل و سیستم عمل کنند و الگوی تعاملی را سرمشق خود قرار دهند و در جهت رسیدن به آن قوانین را وضع، تصویب و اجرا کنند. موضوعی که در این رساله اهمیت دارد شکل گیری این الگوی تعاملی است. جوامع جدید، پدیده‌های جدید فراوانی هم به خود می‌بیند. ترافیک یکی از این پدیده هاست که در جوامع گذشته وجود نداشته، بنابراین نیازمند راه‌حل و مدیریت‌های نوینی نیز هست زیرا مسئله جدید و نو را نمی‌توان با نگاه سنتی حل کرد. موضوع ترافیک پیچدگی‌های فراوانی دارد و برای مدیریت این موضوع پلیس راهور فراجا به تنهایی نمی‌تواند رسالت خود را انجام دهد پس وجود همکاری‌ها و تعاملات برون سازمانی ضرورت می‌یابد تا ایمنی ترافیک ایجاد شود و در مرحله بالاتر الگوی تعاملی پلیس راهور فراجا با سایر سازمان‌ها شکل گیرد تا به ایمنی ترافیکی منجر شود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

قیمت:
۶۴,۰۰۰
تومان