دانلود و خرید کتاب نقش فرآیند مدیریت دانش در یادگیری سازمانی سمانه رضائی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نقش فرآیند مدیریت دانش در یادگیری سازمانی اثر سمانه رضائی

کتاب نقش فرآیند مدیریت دانش در یادگیری سازمانی

معرفی کتاب نقش فرآیند مدیریت دانش در یادگیری سازمانی

کتاب «نقش فرآیند مدیریت دانش در یادگیری سازمانی» نوشتۀ سمانه رضائی، اعظم سادات محمدی و محمد هدایتی همت است و انتشارات مهراب آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب نقش فرآیند مدیریت دانش در یادگیری سازمانی

مدیریت دانش طیف وسیعی از فعالیت‌ها است که برای مدیریت، مبادله، خلق یا ارتقای سرمایه‌های فکری در سطح کلان به کار می رود؛ فرایندی که به سازمان‌ها کمک می‌کند تا اطلاعات و مهارت‌های مهم را که به‌عنوان حافظه سازمانی محسوب می‌شود و به طور معمول به‌صورت سازماندهی نشده وجود دارند، شناسایی، انتخاب، سازماندهی و منتشر نمایند. هدف مدیریت دانش اعمال‌نفوذ در بهبود دانش سازمانی، بهبود رفتار سازمانی، تصمیم‌گیری بهتر و بهبود عملکرد سازمان است و بر توانایی‌های مدیران متمرکزشده است که برای مثال آن‌ها تا چه حد می‌توانند به اهداف مدیریت دست پیدا کنند، چگونه می‌توانند افراد را در دستیابي به اهدافشان تشویق کنند و چگونه می‌توانند با انجام فرایندهای اجتماعی، موفقیت در مدیریت دانش را تسهیل کند. این کتاب نقش فرایند مدیریت دانش در یادگیری سازمانی را تبیین می‌کند.

یادگیری سازمانی فرایندی است که سازمان از طریق کسب تجربه و استفاده از آن تجربه برای ایجاد دانش، خود را تقویت کرده و بهبود می‌بخشد. یادگیری سازمانی مکمل مدیریت دانش است. سازمان‌ها اساساً سازمان‌ها به دنبال این هستند که با به‌کارگیری مدیریت دانش، به خلق و فراهم‌آوری دانش بالقوه مفید بپردازند و آن را در دسترس کسانی قرار دهند که بتوانند در مکان و زمان مناسب آن را به کار گیرند. به‌طورکلی اگر یک سازمان بتواند استفاده از دانش هرچند اندک افزایش دهد می‌تواند نتایج بهتری بگیرد.

خواندن کتاب نقش فرآیند مدیریت دانش در یادگیری سازمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به مدیران سازمان‌ها، مشاوران و علاقه‌مندان به حوزۀ کسب‌و‌کار و مدیریت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب نقش فرآیند مدیریت دانش در یادگیری سازمانی

«ماهیت ذهنی دارایی‌های دانش سازمان‌ها و الزامات بلندمدت سازمان‌ها ایجاب می‌کند که رویکرد متفاوتی به مدیریت نوآوری دانش ایجاد گردد. تفکرات رایج امروزی، مدیریت استراتژیک نوآوری دانش را به‌عنوان یک ابزار رقابتی مؤثر برای حمایت از عملکرد سازمانی قلمداد می‌کند. باوجود ابزارهای مختلف مدیریت دانش، مدیران سازمان‌ها برای دگرگونی سریع رویکردها یا نگرش‌هایشان جهت کاربرد دانش در حیطه نوآوری با یکدیگر به رقابت می‌کنند. تمرکز بر موضوع‌های مدیریت استراتژیک ضروری است؛ زیرا ظهور نوآوری دانش هرگز متوقف نشده و با محیط‌های رقابتی و شرایط جدید بازارها تغییر می‌یابد باوجود ارتباطی که بین دارایی‌های دانش و مدیریت نوآوری وجود دارد فرد ممکن است تعجب کند که چرا تحقیقات اندکی در زمینه نوآوری دانش صورت‌گرفته است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۵۱٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۹۵ صفحه

حجم

۹۵۱٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۹۵ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان