دانلود و خرید کتاب یادگیری سازمانی رضا یزدانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یادگیری سازمانی اثر رضا یزدانی

کتاب یادگیری سازمانی

معرفی کتاب یادگیری سازمانی

کتاب «یادگیری سازمانی» نوشتۀ رضا یزدانی، سیدحسین حسینی و خیراله رجبی زاده است و انتشارات مهراب آن را منتشر کرده است. این کتاب اصول و مفاهیم کلیدی یادگیری سازمانی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

درباره کتاب یادگیری سازمانی 

در دنیای امروز خدمات و محصولات در حال افزایش، بازارها در حال جهانی‌شدن و فن آوری در حال تغییرات اساسی است. باتوجه‌به این تحولات، یادگیری یکی از دوره‌های رقابتی برای سازمان‌های امروزی محسوب می‌شود. به علت پیشرفت سریع در دنیای امروز، و تحولات روزافزون، یادگیری یکی از مسائل موردنیاز سازمان‌ها است و اینکه کارکنان چه یاد می‌گیرند در آینده سازمان‌ها تأثیرگذار خواهد بود. یادگیری در سازمان‌ها می‌تواند از طریق انتشار دیدگاه‌ها، دانش و مدل‌های ذهنی اعضای سازمان و بر اساس دانش و تجربۀ گذشته باشد که این مهم بستگی به ساختار هر سازمان دارد.

یادگیری سازمانی فرایندی است که سازمان از طریق کسب تجربه و استفاده از آن تجربه برای ایجاد دانش، خود را تقویت کرده و بهبود می‌بخشد. سازمان‌ها اساساً به دنبال این هستند که با به‌کارگیری مدیریت دانش، به خلق و فراهم‌آوری دانش بالقوۀ مفید بپردازند و آن را در دسترس کسانی قرار دهند که بتوانند در مکان و زمان مناسب آن را به کار گیرند. به‌طورکلی اگر یک سازمان بتواند استفاده از دانش هرچند اندک افزایش دهد می‌تواند نتایج بهتری بگیرد.

خواندن کتاب یادگیری سازمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به مدیران، مشاوران سازمان‌ها و علاقه‌مندان به حوزۀ کسب‌و‌کار و مدیریت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی ار کتاب یادگیری سازمانی

«تیم‌ها برای سازمان‌ها بسیار مهم هستند آنها با طرح‌های چندوظیفه‌ای، از خطوط تولیدی کار می‌کنند یا به مهندسی مجدد فرایندهای کسب‌وکار می‌پردازند. یادگیری تیمی به این معناست که تیم‌ها قادر باشند به‌عنوان یک هویت واحد فکر کرده، چیزی را خلق نموده و بیاموزند. متفکرین زیادی از جمله سنگه و پاولوفسگی به اهمیت یادگیری تیمی خصوصاً به‌عنوان پلی برای حصول یادگیری سازمان اشاره کرده‌اند. پیتر سنگه نیز یادگیری جمعی را فرایندی می‌داند که طی آن ظرفیت اعضاء توسعه‌یافته و به‌گونه‌ای هم سو می‌شود که نتایج حاصله آن چیزی خواهد بود که همگان واقعاً طالب آن بوده‌اند. این نوع یادگیری به یک قاعده و اصل اساسی استوار است و آن چشم‌انداز مشترک به هم سو شدن منجر می‌گردد که مسئله اصلی این نوع یادگیری است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۰۹ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۰۹ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان