دانلود و خرید کتاب سازوکارهای مدیریت مالی علی رجب پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سازوکارهای مدیریت مالی اثر علی رجب پور

کتاب سازوکارهای مدیریت مالی

نویسنده:علی رجب پور
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب سازوکارهای مدیریت مالی

کتاب سازوکارهای مدیریت مالی نوشتۀ علی رجب‌پور در انتشارات آذرفر به چاپ رسیده است.

درباره کتاب سازوکارهای مدیریت مالی

مدیریت مالی به‌عنوان یکی از پایه‌های اساسی و عمدۀ هر سازمان، وظایف و مسئولیت‌هایی مهم بر عهده دارد. این وظایف تنها به جنبه‌های مالی مانند بودجه‌بندی و تصمیم‌گیری‌های مالی محدود نمی‌شود بلکه درگیری با جنبه‌های استراتژیک و عملیاتی کردن سازمان را نیز در بر می‌گیرد. به‌طور کلی، مدیریت مالی با تمرکز بر اصول، ابزارها و روش‌های مختلف، به سازمان‌ها و افراد کمک می‌کند تا به بهبود عملکرد مالی خود دست یابند، ریسک‌ها را کاهش دهند و پایداری مالی را تضمین کنند.

در کتاب سازوکارهای مدیریت مالی مجموعه‌ای از وظایف، مهارت‌ها، اصول و اهداف مدیریت مالی به‌همراه بررسی اهمیت آن در سطوح مختلف از جمله سازمانی، شخصی و شرکتی توضیح داده شده است.

خواندن کتاب سازوکارهای مدیریت مالی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های مدیریت و کسب‌وکار و فعالان اقتصادی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب سازوکارهای مدیریت مالی

«باید به بهبود و بهره وری سازمانها در بسترهای ارگانیکی اندیشید تا آنها را کارآمد کم‌ هزینه و چابک ساخت. حرکت از اقتصادی که با پدیده جدی بحران بهره وری روبه رو است. به سمت اقتصاد متکی به دانش و فناوری عدالت بنیان درون زا برون گرا پویا و پیشرو اصول و قواعد علمی مورد نیاز خود را در مدیریت اقتصادی کشور می‌طلبد. یکی از شرایط پیش بینی نشده وقوع بحرانهای مالی میباشد. در سالهای اخیر از طرف مراکز تحقیقاتی و آموزشی پژوهشهای زیادی در مورد عوامل و عواقب ناشی از مدیریت سود انجام شده است. ویژگی مشترک همه این مطالعات این است که آنها مدیریت سود را در سطح کلان مورد بررسی قرار نمی دهند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۴۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۳۹ صفحه

حجم

۸۴۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۳۹ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان