دانلود و خرید کتاب سه شنبه ها با موری ميچ آلبوم ترجمه فاطمه شیرکول
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب سه شنبه ها با موری

کتاب سه شنبه ها با موری

نویسنده:ميچ آلبوم
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب سه شنبه ها با موری

کتاب سه شنبه ها با موری نوشتهٔ میچ آلبوم و ترجمهٔ فاطمه شیرکول است. انتشارات آراسبان این رمان معاصر آمریکایی را منتشر کرده است.

درباره کتاب سه شنبه ها با موری

کتاب سه شنبه ها با موری برابر با یک رمان معاصر و آمریکایی است که اولین‌بار در سال ۱۹۹۷ میلادی منتشر و از تاثیرگذارترین و پرفروش‌ترین‌ کتاب‌های نیویورک تایمز شد. میچ آلبوم در این رمان، داستان استاد محبوبش را برای ما روایت کرده است؛ استادی که در آخرین روزهای زندگی خود تشنهٔ آموختن و دانستن است تا خودش را هر چه بیشتر به کمال انسانی برساند. شاگرد هر سه‌شنبه، برای ملاقات با استاد به دیدارش می‌رود. این دیدارها تبدیل به کلاس درسی بدون امتحان و کتاب می‌شود. در این کلاس‌ها معلم برای دانشجو از زندگی، عشق، جامعه، مردم و حسرت‌ها و امیدهایش می‌گوید. او از این می‌گوید که زندگی برایش «یگانه بود و هیچ کم نداشت» و «میچ» در این سه‌شنبه‌ها بزرگ و بزرگ‌تر می‌شود و نگاهش به زندگی وسیع‌تر. در سال ۱۹۹۹ میلادی بود که فیلمی با اقتباس از همین کتاب و به‌کارگردانی «میک جکسون» با همین نام ساخته شد و جوایز و افتخارات بسیاری را از آنِ خود کرد.

خواندن کتاب سه شنبه ها با موری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی آمریکا و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره میچ آلبوم

«میچ دیوید آلبوم» در ۲۳ می سال ۱۹۵۸ در نیوجرسی آمریکا به دنیا آمد. او نویسندهٔ آمریکایی و روزنامه‌نگار، فیلم‌نامه‌نویس، نمایشنامه‌نویس، مجری رادیو و تلویزیون و نوازنده بوده است. کتاب‌های میچ آلبوم (Mitch Albom) بیش از ۳۵ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته شده‌اند. میچ آلبوم را البته به‌خاطر داستان‌های الهام‌بخشش می‌شناسند. از آثار معروف او که به زبان فارسی ترجمه شده و از استقبال خوبی هم برخوردار بوده، می‌توان به «در جست‌وجوی چیکا» یا «یافتن چیکا» (Finding Chika)، «یک روز دیگر»، «در بهشت پنج نفر منتظر شما هستند»، «نفر دیگری که در بهشت ملاقات می‌کنید»، «سه‌شنبه‌ها با موری» و «به اولین تماس تلفنی از بهشت» اشاره کرد.

بخشی از کتاب سه شنبه ها با موری

«پس موری چی؟ من همیشه به فکر موری و چیزهایی که درباره انسان بودن و مسائل مربوط به دیگران به من آموخت، بوده‌ام.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۰۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۷۴ صفحه

حجم

۷۰۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۷۴ صفحه

قیمت:
۴۱,۰۰۰
تومان