دانلود و خرید کتاب مدیریت بی نظمی و رهبری موفق امیررضا شفاعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت بی نظمی و رهبری موفق اثر امیررضا شفاعی

کتاب مدیریت بی نظمی و رهبری موفق

معرفی کتاب مدیریت بی نظمی و رهبری موفق

کتاب مدیریت بی نظمی و رهبری موفق نوشتهٔ امیررضا شفاعی و عاطفه قربانی دیوکتی را انتشارات دیده بان قلم فرتاک منتشر کرده است. این کتاب به تشریح مفاهیم پایهٔ مدیریت و رهبری در کسب‌وکارها می‌پردازد.

درباره کتاب مدیریت بی نظمی و رهبری موفق

مدیریت یک مهارت است و مثل هر مهارت دیگری آموختنی است. در دنیای شلوغ و پرچالش امروز نیاز است تا مدیران کسب‌وکارها به مجموعه‌ای از مهارت‌ها و دانش‌های مجهز باشند که آن‌ها را برای مقابله با چالش‌های محیط کار آماده کند و فکر و عملکرد آن‌ها را منظم کند. کتاب پیشِ‌رو به معرفی مجموعه‌ای از این مهارت‌ها می‌پردازد.

خواندن کتاب مدیریت بی نظمی و رهبری موفق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به مهارت‌های مدیریت و بازاریابی و فعالان کسب‌وکار از خواندن این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب مدیریت بی نظمی و رهبری موفق

«مفهوم‌شناسی نظم

نظم یکی از مفاهیم کلیدی در تفکر خطی است. در این نگرش جهان به‌صورت یک ماشین مکانیکی در حداکثر نظم‌یافتگی‌اش در حال حرکت است و این نظم، نظم آهنینی تصور می‌شود که هرگز فروریختنی نیست. در تعریفی دیگر نظم عبارت است از وجود رابطه‌ای که درجه‌ای از الگومندی را برخوردار است؛ یعنی روابط اجزا تصادفی نیست بلکه وقتی نظم در برابر بی‌نظمی قرار می‌گیرد متضمن این معنا نیز هست که باید بتوان مجموعه‌ای از ارزش‌ها و اهداف را نیز پیش برد. پس نظم امری اجتماعی است. در حیات اجتماعی اهداف اولیه‌ای وجود دارند که نظم باید بتواند آن‌ها را کم‌وبیش تأمین کند. حفظ حیات اعضا، تضمین وفای به عهد و حفظ مالکیت از‌جملهٔ این اهداف می‌باشد. نظم مفهومی انتزاعی و تحلیلی است که به قاعده‌مندی، همگونی، هماهنگی و ویژگی‌هایی از این نوع اطلاق می‌شود. به‌بیان‌دیگر، «وحدت»، «کلیت» و «هماهنگی» ویژگی‌های اصلی نظم است. صفات فوق ابعاد متفاوتی از حقیقت نظم را بیان می‌کند. مطابق تعریف فوق مفهوم نظم گویای این است که جامعه دقیقاً به‌واسطهٔ نظم‌یابی و قاعده‌داری رفتارهای گروهی از انسان‌ها «جامعه» می‌شود. مجموعه‌ای از انسان‌هایی که رفتارهای آن‌ها به شکلی قاعده‌دار و هماهنگ با یکدیگر مرتبط نمی‌‌شوند جامعه محسوب نمی‌شوند.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۸۰ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۸۰ صفحه

قیمت:
۱۵۰,۰۰۰
تومان