دانلود و خرید کتاب انقلاب روزه داری متناوب مارک پی. متسون ترجمه مینو باسامی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب انقلاب روزه داری متناوب اثر مارک پی. متسون

کتاب انقلاب روزه داری متناوب

معرفی کتاب انقلاب روزه داری متناوب

کتاب الکترونیکی انقلاب روزه داری متناوب نوشتۀ مارک پی. متسون و ترجمۀ مینو باسامی و کاملیا فتحی و فاطمه مختاری اندانی است و انتشارات مبانی آن را منتشر کرده است. کتاب انقلاب روزه داری متناوب، فواید روزه داری متناوب را به صورت علمی بیان می‌کند.

درباره کتاب انقلاب روزه داری متناوب

موضوعات مورد بررسی در کتاب انقلاب روزه داری متناوب شامل اثرات روزه‌داری متناوب بر سطح انرژی، بهبود کارایی مغز، کاهش وزن، بهبود شاخص‌های سلامتی مانند فشارخون و قند خون، بهبود عملکرد قلب – عروق، و بسیاری از موارد دیگر است.

فصل اول و دوم به بررسی کمبود مواد غذایی و تأثیر آن بر بهبود عملکرد بدن و تئوری تکاملی و تاریخی مغز می‌پردازد. همچنین، در این دو فصل به تأثیر آن بر فرایند میان‌سالی از طریق بهبود سوخت‌وساز گلوکز و چربی، مقابله با رادیکال‌های آزاد و بازیابی بهتر سلولی و کاهش التهاب پرداخته می‌شود.

در فصول سه به بعد، زمینه‌های بروز بیماری‌های چاقی، دیابت و عوارض ناشی از آن مانند بیماری‌های قلب – عروقی، سرطان، پارکینسون و آلزایمر به‌عنوان اختلالات مغزی ناشی از کهن‌سالی، توضیح داده می‌شوند. همچنین، روش روزه‌داری برای مقابله با این بیماری‌ها به طور جامع تشریح می‌شود.

در این قسمت، ترکیبی از رژیم غذایی و روش روزه‌داری که بهترین نتیجه را به همراه دارد، مورد بررسی قرار می‌گیرد. سپس، باتوجه‌به سیستم بهداشت جهانی و روش درمان معکوس که بر حذف علل واقعی بیماری تأکید دارد، اهمیت استفاده از روش روزه‌داری و تحقیق و توجه به شیوه‌های مختلف آن برای افراد مختلف جامعه (به‌جز کودکان، افراد مسن ضعیف و دارای اختلالات تغذیه‌ای) برای بهبود سلامتی و افزایش عملکرد بدن تأکید شده است.

با خواندن این کتاب، شما با روش روزه‌داری متناوب آشنا خواهید شد و قادر خواهید بود از این روش برای بهبود سلامتی و عملکرد بدن خود استفاده کنید.

خواندن کتاب انقلاب روزه داری متناوب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای همه افرادی که به دنبال بهبود سلامتی، افزایش عملکرد و پایداری در زندگی خود هستند، مناسب است.

بخشی از کتاب انقلاب روزه داری متناوب

«اعتقاد براین است که دلیل کاهش اندازه مغز حیوانات اهلی و انسان‌‌های امروزی (از زمان انقلاب کشاورزی) در مقایسه با اندازه مغز پیشینیان، فراوانی مواد غذایی است که منجر به عدم استفاده از مغز برای به دست آوردن غذا می‌شود...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۴۴ صفحه

حجم

۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۴۴ صفحه

قیمت:
۱۵۰,۰۰۰
تومان