دانلود و خرید کتاب بر ساحل دریا علی اکبر یزدیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بر ساحل دریا اثر علی اکبر یزدیان

کتاب بر ساحل دریا

انتشارات:انتشارات حبیب
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب بر ساحل دریا

کتاب بر ساحل دریا نوشتۀ علی‌اکبر یزدیان در انتشارات حبیب به چاپ رسیده است. موضوع این کتاب، آشنایی با نهج‌‌البلاغه و شبهات دربارۀ آن است.

درباره کتاب بر ساحل دریا

کتاب بر ساحل دریا با هدف آشنایی با کتاب نهج‌البلاغه، گردآوری و تدوین شده است. محتوای این کتاب در ۶ فصل به توضیح چیستی، چرایی و چگونگی گردآوری کتاب نهج‌‌البلاغه، آشنایی با نگارندۀ آن یعنی سید رضی، محتوای نهج البلاغه و شبهات دربارۀ آن نوشته شده است.

در بخش آشنایی با سید رضی، استادان، شاگردان و آثار وی معرفی شده‌اند و علت و ضرورت گردآوری نهج‌البلاغه توضیح داده شده است. محتوای کتاب نهج‌البلاغه از حیث موضوعات، مخاطب کلام و اولویت‌های دغدغه‌ای امام علی در دوران حکومت خود از دیگر بخش‌های کتاب بر ساحل دریا است. همچنین در فصل پنجم به مخاطب آموزش داده می‌شود که با به‌کارگیری چند نکتۀ بسیار آسان، نهج‌البلاغه را به‌راحتی و بدون استاد و شرح و تفصیل بخواند و بخش قابل توجهی از آن را متوجه بشود. فصل پایانی نیز برخی شبهات مهم و موجود دربارۀ نهج‌البلاغه طرح شده و نویسنده تلاش کرده در چند سطر و با استفاده از منابع به آن‌ها پاسخ دهد.

خواندن کتاب بر ساحل دریا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های مذهبی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بر ساحل دریا

«از ابتدای قرن پنجم تاکنون که قریب به ۹ قرن از نگارش کتاب شذیف نهج‌ البلاغه توسط سیدرضی (ره) می‌گذرد، علاقه مندان و ارادتمندان به آستان ملک پاسبان مولی الموحدین امیرالمؤمنین(ع) در مقابل محبت آن بزرگ‌مرد تاریخ، سر تعظیم فرود آورده و خود را موظف به انس با کلام نورانی ایشان و این گنج بی‌بدیل نموده‌اند. انسان‌های روشن‌ضمیر و فطرت‌بیدار نیز در مقابل منطق ایشان، سکوت اختیار نموده و فرمایشات ایشان در این کتاب را، سرلوحۀ حرکت‌های خود قرار داده و بهره‌های فراوانی برده‌اند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۶۲ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۶۲ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان