دانلود و خرید کتاب در سایه یکصدسالگی درخت دوستی ماندانا تیشه یار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب در سایه یکصدسالگی درخت دوستی اثر ماندانا تیشه یار

کتاب در سایه یکصدسالگی درخت دوستی

معرفی کتاب در سایه یکصدسالگی درخت دوستی

کتاب در سایه یکصدسالگی درخت دوستی حاصل کوشش رز فضلی و ماندانا تیشه یار است. انتشارات فروغ سپهر این کتاب خاطرات را روانهٔ بازار کرده است. این اثر از روابط خارجی، روابط اقتصادی و روابط فرهنگی میان ایران و افغانستان سخن گفته است.

درباره کتاب در سایه یکصدسالگی درخت دوستی

کتاب در سایه یکصدسالگی درخت دوستی با حمایت انجمن علمی مطالعات صلح ایران و پژوهشکدهٔ فرهنگ و ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی و به‌مناسبت صدویکمین سالگرد امضای عهدنامهٔ دوستی و مودت میان ایران و افغانستان نوشته و روانهٔ بازار شده است. این کتاب را دانشگاهیان و فعالان مدنی این دو کشور به رشتهٔ تحریر در آورده‌اند. هر یک از بخش‌های این اثر، نام یکی از این نویسندگان را در بر گرفته است. شما با مطالعهٔ این کتاب، جستارها و یادداشت‌هایی را می‌خوانید که روابط خارجی، روابط اقتصادی و روابط فرهنگی میان ایران و افغانستان را نشان داده‌اند. عنوان برخی از این نوشته‌ها عبارت است از «به امید همدلی‌های بیشتر»، «جایگاه ایران و افغانستان در فرهنگ کهن اسلامی»، «اشتراکات فرهنگی ایران و افغانستان؛ برگزاری آیین نوروز»، «تقویت انسجام اجتماعی در پیوند میان ملت‌ها: رویکردی جهانی برای داشتن دنیایی بهتر»، «افغانستان جایی برای دوست‌داشتن»، «ایران، افغانستان و حقوق بین‌الملل بشردوستانه» و «ایران و افغانستان؛ گذشته‌ای پرافتخار و آینده‌ای پرامید».

خواندن کتاب در سایه یکصدسالگی درخت دوستی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد روابط خارجی، روابط اقتصادی و روابط فرهنگی میان ایران و افغانستان پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۹۷ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۹۷ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان