دانلود و خرید کتاب روانخوانی فارسی اول ابتدایی نفیسه خاکسار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روانخوانی فارسی اول ابتدایی اثر نفیسه خاکسار

کتاب روانخوانی فارسی اول ابتدایی

معرفی کتاب روانخوانی فارسی اول ابتدایی

کتاب روانخوانی فارسی اول ابتدایی نوشتهٔ نفیسه خاکسار و سمانه مشایخی است. انتشارات نور علم این کتاب را که یکی از کتاب‌های کمک‌آموزشی مجموعهٔ «قند و عسل» است، روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب روانخوانی فارسی اول ابتدایی

گفته شده است که یادگیری الفبای فارسی، فرایندی حفظی است. دانش‌آموزان نیاز دارند تا از طرق مختلف در این مسیر تمرین و تکرار داشته باشند. تقویت حافظهٔ دیداری به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا هم بهتر بنویسند و هم بهتر درک کنند. یکی از راه‌های مؤثر و خوب برای تقویت این حافظه، روخوانی و در مرحلهٔ بعد روان‌خوانی است که در کتاب روانخوانی فارسی اول ابتدایی به آن پرداخته شده است.

دانش‌آموزانی که می‌توانند آنچه را نوشته‌اند، به‌خوبی بخوانند و در مرحلهٔ بالاتر دانش‌آموزانی که می‌توانند به‌راحتی متن‌هایی را که در سطح دانش آن‌ها به رشتهٔ تحریر درآمده، بخوانند، نشان می‌دهند که درس فارسی و نشانه‌های کتاب فارسی را به‌خوبی یاد گرفته‌اند و برای قدم‌گذاشتن به پله‌های بالاتر و مقاطع تحصیلی بالاتر آماده و موفق هستند. این کتاب همگام با کتاب درسی پیشرفته و باتوجه‌به مهارت خواندن دانش‌آموزان تهیه و تألیف گشته است .

خواندن کتاب روانخوانی فارسی اول ابتدایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای استفادهٔ دانش‌آموزان نوشته شده و به دانش‌آموزان پایهٔ اول ابتدایی کمک می‌کند تا حافظهٔ دیداری خود را تقویت کنند و با تمرین و تکرار مهارت خواندن، بهتر بنویسند.

نظرات کاربران

کاربر ۳۲۷۸۳۷۸
۱۴۰۲/۰۱/۲۴

لطفا از نشانه های آخر کتاب نمونه قرار دهید .ببینیم چجوریه مثل بقیه کتاب روان خوانی جدید ها همش مشکله یا نه خوبه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان