دانلود و خرید کتاب ایمنی در برق و تاسیسات الکتریکی امیر ثابت محمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ایمنی در برق و تاسیسات الکتریکی اثر امیر ثابت محمدی

کتاب ایمنی در برق و تاسیسات الکتریکی

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب ایمنی در برق و تاسیسات الکتریکی

کتاب ایمنی در برق و تاسیسات الکتریکی نوشتهٔ امیر ثابت محمدی است. موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب ایمنی در برق و تاسیسات الکتریکی

کتاب ایمنی در برق و تاسیسات الکتریکی شامل کلیهٔ نکات و جنبه‌های لازم برای استقرار و ارتقاء ایمنی برق در صنایع و مراکز درمانی است. مطالب کتاب مطابق با استانداردهای جدید و به روشی کاملاً کاربردی بر اساس تجربیات مؤلف تهیه شده است. مهندسان و کارشناسان HSE، کارشناسان ایمنی صنعتی و بهداشت حرفه‌ای، دانشجویان رشته‌های مهندسی ایمنی، HSE و دانشجویان ایمنی صنعتی می‌توانند از مطالب کتاب برای افزایش دانش و تجربیات خود در زمینهٔ ایمنی برق و تاسیسات الکتریکی بهره‌برداری کنند.

خواندن کتاب ایمنی در برق و تاسیسات الکتریکی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران برق و الکترونیک پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ایمنی در برق و تاسیسات الکتریکی

«حفظ سلامتی فیزیکی انسان از گذشته به قدمت تمدن انسان مورد توجه بوده است، با پیشرفت تمدن بشری، توجه و راهکار متناسب با شیوه‌های ادامۀ زندگی تغییر یافت تا اینکه در روزگار معاصر صنعت به راهکاری اقتصادی از سوی کشورها برای افزایش بازدهی اقتصادی بدل شد و بدون شک صنعت نفت از استخراج تا صادرات یکی از‌ پیچیده‌ترین صنایعی است که برای سرمایۀ انسانی و ادوات همراه با خطرناک‌ترین حوادث ممکن همراه است.‌ امنیت محیط کار برای هر یک از کارکنان در بخش‌های مختلف صنعتی دارای اهمیت بسیاری است، زیرا همۀ آنان‌ دوست دارند که در محیطی امن، بهداشتی و حفاظت شده مشغول کار شوند و دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشند.‌ بهداشت و ایمنی از عوامل کلیدی پیشرفت و ارتقای کاری کارکنان و کارفرمایان در همۀ بخش‌های صنعتی است. اگر‌ از جنبۀ اخلاقی و قانونی هم به این امر نظر کنیم، باید گفت که وظیفه و مسئولیت اخلاقی شرکت‌ها و کارخانه‌ها است که همواره به دنبال فراهم کردن محیطی امن و بهداشتی بوده و همیشه در پی محافظت از جان کارکنان خود باشند». 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۹۵,۰۰۰
تومان