دانلود و خرید کتاب بر دلم داغ شقایق شهرام مرادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بر دلم داغ شقایق اثر شهرام مرادی

کتاب بر دلم داغ شقایق

نویسنده:شهرام مرادی
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب بر دلم داغ شقایق

کتاب بر دلم داغ شقایق نوشتهٔ شهرام مرادی است. انتشارات متخصصان این کتاب را منتشر کرده است.

درباره انتشارات متخصصان

انتشارات متخصصان با توجه به تخصص چندین ساله در صنعت چاپ و نشر کتاب و داشتن شناخت کامل و جامع از بازار، اقدام به چاپ بالغ بر ۵۰۰۰۰۰ جلد کتاب در رشته‌های ادبی شامل شعر و داستان و رمان، روان‌شناسی، جامعه‌شناسی و رشته‌های مهندسی کرده است. آغاز کار انتشارات متخصصان به سال های ۸۵-۸۶ برمی‌گردد و در طول این سال‌ها به واسطهٔ تجربه و شناخت پذیرای چاپ کتاب بیش از ۲۰۰۰ نویسنده بوده است.

خواندن کتاب بر دلم داغ شقایق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران داستان ایرانی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بر دلم داغ شقایق

«خانه ما در انتهای کوچه بن‌ بست بود و چهار طرف حیاط اتاق‌های قدیمی با خشت وگل بنا شده بود... وسط حیاط یک درخت توت کهن بود که پدر بزرگم آن را کاشته بود... اتاق من دقیقا زیر این درخت قرار گرفته بود و پشت اتاق هم که کوچه بود یک درخت دیگر توت کهن سال قرار گرفته بود... صبح ها با صدای آواز پرندگان از خواب بیدار میشدم... ما با پدر بزرگم زندگی می‌کردیم و چقدر دنیای قشنگی بود... روزگارسپری میشد و من داشتم توی این کوچه بن بست که در کل روستا زبان زد همه بود با عشق و صفا و صمیمیت بزرگ میشدم در کنار همبازی های خودم ... دوران کودکی گذشت... نوجوان شدیم و روزگار....

روزگار اما وفا با ما نداشت

طاقت خوشبختی ما را نداشت...

از بخت بد ما پدر بزرگ از دنیا رفت... بزرگان محل یکی یکی دستشان از دنیا کوتاه شد... پدر بزرگا... مادر بزرگا...

به خودم آمدم دیدم دوران جوانی از راه رسیده... اهل محل تصمیم گرفته بودند درختان با صفا و کهن سال کوچه را قطع کنند... و این کار را کردند... با قطع درختان کوچه ما انگار که دیگر آن کوچه قدیمی نیست ...خانه های خشت و گل و به هم چسپیده یکی یکی جای خود را به آجر و آهن سرد دادند... هرکس برای خود زندانی ساخت و صفا و صمیمیت از کوچه ما پر کشید و رفت... من که دیگر گویی تنهای تنها شده بودم تنها مونسم شده بود کتاب های رمان و شعر... همیشه برای دل خودم می‌نوشتم... می‌خواندم و با دنیای هنر انس گرفته بودم...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۴۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۴۴ صفحه

حجم

۲۴۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۴۴ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان