دانلود و خرید کتاب پادشاه آکواریوم مریم عیسی زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پادشاه آکواریوم اثر مریم عیسی زاده

کتاب پادشاه آکواریوم

معرفی کتاب پادشاه آکواریوم

کتاب «پادشاه آکواریوم» نوشتۀ مریم عیسی زاده است و انتشارات آذرفر آن را منتشر کرده است. پادشاه آکواریوم نگاهی به تربیت جنسی فرزندان دارد و منبع خوبی برای والدین و مشاوران است.

درباره کتاب پادشاه آکواریوم

تربیت جنسی فرزندان یکی از مسائل ضروری و مهم تربیتی است. در دنیای امروز فرزندان ما در معرض انواع تبلیغات، فیلم‌ها و پیام‌های جنسی هستند و با موجی از اطلاعات جنسی روبه‌رو می‌شوند؛ بنابراین ضروری است که قبل از سن بلوغ و در کودکی، کودکان اطلاعات درست را دریافت کنند تا در نوجوانی دچار سردرگمی و گمراهی نشوند و آسیب نبینند. تربیت جنسی کودکان به آن‌ها نگاه درست می‌دهد و پیام‌های گیج‌کنندهٔ جنسی را برای آنها قابل‌فهم می‌کند و به آنها کمک می‌کند مسئولیت رفتارهای خود را بپذیرند. تربیت جنسی، برای بسیاری از والدین کاری سخت و چالش‌برانگیز است و آن‌ها معمولاً از انجام آن دوری می‌کنند به همین دلیل لازم است والدین از اهمیت و نقش خود در این زمینه آگاه باشند تا بتوانند خود را برای این آموزش آماده کنند. اگر شما یه والد هستید یا در اطرافتان کودکانی را می‌بینید احتمالاً تابه‌حال با سؤالات آن‌ها دربارۀ اندام جنسی خودشان، تفاوت زن و مرد و یا چگونگی تولد مواجه شده‌اید. آیا نحوۀ مواجهه با کودکان پیرامون کنجکاوی‌های جنسی را می‌دانید؟

اگرچه مباحث کتاب پادشاه آکواریوم با زبانی ساده، روان و قال فهم نوشته شده تا برای والدین که دغدغۀ تربیت جنسی فرزندشان را دارند مناسب باشد؛ اما درعین‌حال برای مشاوران مدارس نیز مناسب است؛ کسانی که قصد دارند برای اولیای دانش‌آموزان جلسات آموزشی بگذارند. طبق مصوبات آموزش‌وپرورش ایران، لازم است هر مدرسه گزارش برگزاری ۵ جلسه آموزش خانواده را به اداره ارسال کند. طرح پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نیز می‌تواند بسیار مفید و پرطرف‌دار باشد؛ بنابراین مشاوران مدرسه از مطالعۀ این کتاب راهنما سود خواهند برد.

کتاب پادشاه آکواریوم در ۶ فصل تنظیم شده است. عناوین فصل‌های کتاب عبارت است از: «فصل اول: مفاهیم و تعاریف»، «فصل دوم: تربیت جنسی صحیح»، «فصل سوم: فضای خانه و هوشیاری جنسی فرزندان»، «فصل چهارم: علامت سؤال‌های کودکانه»، «فصل پنجم: غافلگیری‌های کودکانه» و «فصل ششم: گریزی به واژه‌های جنسیتی، تروما، ختنه».

خواندن کتاب پادشاه آکواریوم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به والدین، مشاوران، مربیان و مدیران مدارس پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب پادشاه آکواریوم

«دیسکاس یک ماهی آب شیرین و بومی رودخانه آمازون در آمریکای جنوبی است. به دلیل زیبایی‌های شگفت‌انگیز و رنگ خاصش به آن پادشاه آکواریوم نیز می‌گویند. آن‌ها به‌صورت استادانه مراحل معاشقه، لانه ساختن و تخم‌گذاری و در نهایت محافظت از نوزادان را تا زمانی که دیسکاس‌های کوچک مستقل شوند سپری می‌کنند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۶٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۲۱,۰۰۰
تومان