دانلود و خرید کتاب استراحت مقدس ساندرا دالتون اسمیت ترجمه شهلا واحد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب استراحت مقدس اثر ساندرا دالتون اسمیت

کتاب استراحت مقدس

معرفی کتاب استراحت مقدس

کتاب استراحت مقدس نوشتۀ ساندرا دالتون اسمیت با ترجمۀ شهلا واحد در انتشارات پردیس آباریس به چاپ رسیده است.

درباره کتاب استراحت مقدس

در دنیایی‌ که دشواری ادارۀ خانواده، فشارهای کاری و استرس زندگی روزمره زیاد است، چطور می‌توان انرژی، شادی، خلاقیت و روابط خود را تازه و رو به رشد نگه داشت؟ این پرسش اصلی کتاب کتاب استراحت مقدس است. کتاب، راهنمایی برای غلبه بر کمبود خواب و یافتن آرامش در دنیای پرمشغلۀ امروز است. ساندرا اسمیت در این کتاب با تکیه بر تجربۀ شخصی و مطالعات علمی خود نشان می‌دهد که چگونه می‌توان با استفاده از قدرت استراحت، سلامتی جسمی و روحی خود را بهبود بخشید. استراحتی که اسمیت مد نظر دارد فقط به‌معنای خوابیدن نیست، بلکه او معتقد است انسان به استراحت ذهنی، خلاقانه و اجتماعی هم نیاز دارد و این شامل فعالیت‌هایی مانند سکوت، مدیتیشن، ماساژ، گذراندن وقت در طبیعت و معاشرت با عزیزان نیز می‌شود. استراحت ذهنی برای خیلی از مردم مهم است، چون تقریباً در هر حوزه‌ای که وارد می‌شوند، از نظر ذهنی درگیر هستند. پردازش ذهنی زیاد است و بنابراین استراحت ذهنی می‌تواند بخشی از آن فضای مغزی را خالی کند تا افراد حس نکنند همیشه ذهنشان در حال نشخوار اطلاعات است. او همچنین استرس، اضطراب و مشغله‌های زندگی روزمره را از موانع بر سر راه استراحت می‌داند. اسمیت در ادامه، راهکارهای عملی برای بهبود کیفیت خواب، مانند ایجاد برنامۀ خواب منظم، ایجاد محیط خواب آرام و اجتناب از کافئین و الکل قبل از خواب ارائه داده است.

کتاب استراحت مقدس برای تمام کسانی که به‌دنبال راه‌هایی برای بهبود سلامتی، افزایش انرژی و یافتن آرامش در زندگی خود هستند، مفید خواهد بود؛ به‌ویژه برای افرادی که از کمبود خواب رنج می‌برند، کسانی که دائماً احساس خستگی و استرس می‌کنند، افرادی که به‌دنبال راه‌هایی برای متعادل کردن کار و زندگی خود هستند.

خواندن کتاب استراحت مقدس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های خودیاری و روانشناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب استراحت مقدس

«بیش از هشت میلیون نف در ایالات متحده، هر شب برای به خواب رفتن و هر روز برای بیدار شدن از خواب تلاش می‌کنند. بر اساس گزارش بنیاد ملی خواب، ۴۵ درصد از آمریکایی‌ها اذعات دارند که حداقل یک بار در هفته، خواب ضعیف یا ناکافی بر فعالیت‌های روزانه‌ی آنها تأثیر می‌گذارد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

قیمت:
۹۰,۰۰۰
تومان