دانلود و خرید کتاب نقش کارکردی رسانه ها در کنترل بحران های سیاسی ایمان محکم کار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نقش کارکردی رسانه ها در کنترل بحران های سیاسی اثر ایمان محکم کار

کتاب نقش کارکردی رسانه ها در کنترل بحران های سیاسی

معرفی کتاب نقش کارکردی رسانه ها در کنترل بحران های سیاسی

کتاب نقش کارکردی رسانه‌ها در کنترل بحران‌های سیاسی نوشتۀ ایمان محکم کار و محمدمهدی حلاج در انتشارات نظری به چاپ رسیده است.

درباره کتاب نقش کارکردی رسانه ها در کنترل بحران های سیاسی

رسانه به‌معنای پیام و ارتباط است و به هر ابزاری که برای برقراری ارتباطات به کار گرفته می شود، اطلاق می‌شود . رسانه می‌تواند مردم را آن‌گونه که اظهار می‌دارد، از خود بی‌خود کند، آن‌ها را به گریه و خنده وادارد و گاهی مردم را در خود گم کند.

از زمان سکونت انسان‌های نخستین که غارنشین بودند، نیاز به برقراری ارتباط حس می‌شد؛ به‌گونه‌ای که آن‌ها از حرکات پانتومیم دست و پا، زبان اشاره، همچنین با نقاشی بر جدارۀ غارها سعی می‌کردند با یکدیگر رابطه برقرار کنند. این ارتباطات به‌مرور زمان به‌شیوه‌های گوناگون تغییر و تکامل یافت. یک دستگاه تلویزیون و یک خط تلفن، سرآغاز شکل‌گیری رسانۀ نوین بود، رسانه‌ای که ماهواره و آنتن‌های بزرگ تلویزیونی را به تبادل اطلاعات واداشت. اکنون، سرمایه‌گذاران فناوری‌های ارتباطی با چشم دیگری به این نوع رسانه می‌نگرند. آن‌ها بر این پندارند که می‌توان با تولید سرگرمی‌ها و بازی‌های رایانه‌ای پردرآمد، به کسب‌وکار خود رونق بخشند؛ اما اتفاق جدیدی هم در این میان رخ داده و آن استقلال و نقش‌پذیری مخاطبان رسانه‌ای است. رسانه‌ها به‌عنوان منتقل‌کنندگان پیام می‌توانند در ساخت فرهنگ عمومی، باورها و افکار عمومی مؤثر باشند. آن‌ها بدون در نظر گرفتن مرزهای جغرافیایی، عقیدتی و فرهنگی، امکان حضور در همۀ نقاط جغرافیایی را پیدا کرده‌اند.

به‌طور کلی انواع رسانه‌های اجتماعی را می‌توان در ۷ گروه دسته‌بندی کرد: شبکه‌های اجتماعی، وبلاگ‌ها، ویکی‌ها، پادکست‌ها، فروم‌ها، کامیونیتی‌های محتوایی و میکروبلاگ‌ها. علاوه بر این‌ها، برخی سایت‌های «دنیای مجازی» از قبیل سکند‌لایف را هم گونۀ دیگری از رسانه‌های اجتماعی می‌دانند. شبکه‌های اجتماعی به اعضای‌ خود اجازه ساخت صفحات شخصی و برقراری ارتباط و شبکه‌سازی با دوستان برخط را می‌دهند. شبکه‌های اجتماعی کاربران اینترنتی از طریق عضویت در شبکه‌های اجتماعی می‌توانند پروفایل‌ها و صفحات شخصی برای خودشان بسازند. شبکه‌های اجتماعی از زنجیره‌ به هم پیوسته‌ای از پروفایل‌ها تشکیل شده‌اند و اعضا می‌توانند در این محیط با دوستانشان در ارتباط باشند. کاربران می‌توانند دوستان و آشنایان قدیمی‌خود را در شبکه‌های اجتماعی بیابند، دوستان جدیدی پیدا کنند و همچنین دوستان خارج از این فضا را برای پیوستن به شبکه‌های اجتماعی دعوت کنند.

کتاب نقش کارکردی رسانه‌ها در کنترل بحران‌های سیاسی با توجه به گسترۀ استفاده از رسانه و تأثیرهای بلافصل آن بر زندگی انسان امروز، نشان می‌دهد که در مواجهه با بحران‌های سیاسی، رسانه‌های ارتباط جمعی چه نقشی می‌توانند در کنترل آن‌ها ایفا کنند.

خواندن کتاب نقش کارکردی رسانه ها در کنترل بحران های سیاسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های جامعه‌شناسی، علوم ارتباطات و علوم سیاسی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب نقش کارکردی رسانه ها در کنترل بحران های سیاسی

«از سوی دیگر کمبود منابع آموزشی، نیاز به وجود رویکرد نوآورانه به آموزش را بیشتر کرده است. آموزش از طریق رسانه های متعامل، پاسخی به این نیاز شده است. بحث در این است که از طریق رسانه‌های متعامل هر آموزش گیرنده‌ای می‌تواند به بهترین منبع موجود در جهان دست یابد. این رسانه‌های جدید ویژگی‌های ارتباطی متفاوتی با رسانه‌های سنتی یا قدیمی‌تر دارند. از این رو گاهی در مقابل رسانه‌های قدیمی‌تر از جمله تلویزیون، رادیو، کتاب و مطبوعات، برای رسانه‌های دنیای مجازی، از عبارت رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌شود. تغییر مفاهیم تولید و توزیع رسانه‌ای در سال‌های اخیر در فضای مجازی مفاهیم تولید و توزیع رسانه‌ای دچار تغییراتی شده‌اند که متفاوت با مدل رسانه‌های سنتی است. یکی از ابداعات جدیدی که در سال‌های اخیر دسترسی به وبلاگ‌ها و پادکست‌ها را ساده نموده و نیروی جدیدی به رسانه‌های اجتماعی بخشیده است، تکنولوژی RSS است. به کمک RSS کاربران اینترنتی می‌توانند مشترک وبلاگ‌ها و سایر سایت‌ها و صفحات اینترنتی شوند و برای مشاهده محتواهای تولید شده نیازی به سر زدن روزانه به صدها سایت و صفحه اینترنتی نیست. کاربران از طریق افزودن خروجی RSS سایت‌ها و صفحات مورد علاقه‌شان به یک ابزار یا نرم‌افزار RSS خوان (مانند گوگل ریدر) می‌توانند بدون نیاز به مراجعه مستقیم، از به‌روزرسانی‌ پایگاه‌های اینترنتی مطلع شوند. به این ترتیب فرآیند توزیع رسانه‌ای هم صورت جدیدی به‌خود گرفته است.»

English for the Students of Sports Management
رضا میرفلاح نصیری
نامه های بدون گیرنده
ابوالفضل گودرزی
شبکه های اجتماعی مدیریت منابع‌ طبیعی
ارین بادین
ببر مازندران
مهدی زارعی
روانشناسی ورزش
برایتون دبلیو. بریور
المقالات العشر
محمدرضا فقیهی پزشکی
فرهنگ مصور واژه های تخصصی بازوپایان
مریم ناز بهرام منش طهرانی
آیین نگارش به همراه اصول نوشتن مقالات علمی
حسین ابراهیمی مقدم
فرهنگ لغات طبقه بندی شده حقوقی
پگاه نیک فر لیالستانی
کاربرد جامع زبان تخصصی در علوم ورزشی
هادی میری
!Excuse Me God
غلامرضا حیدری ابهری
آموزش تضمینی نقشه‌ خوانی الکترونیکی
علیرضا کشاورز باحقیقت
الدرر الفقهیة فی شرح اللمعة الدمشقیة (الجزء الرابع عشر)
ماجد کاظمی (دباغ)
چگونه IQ خود را افزایش دهیم
گیلز آزوپاردی
صخره مالهام
فهیمه خدابنده
فاطمه (س) راز ماندگاری امامت
ناصر رفیعی محمدی
چهار گام تا یادگیری زبان روسی
مریم کرد
پس از چهل سال
ابوالقاسم پورحسینی
جمعه پوزخند می زند
علی روحبخش مبصری
ابزارهای خلاقانه تدریس
یاسین زارعی منوجان
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۷ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۷ صفحه

قیمت:
۲۶,۰۰۰
تومان