دانلود و خرید کتاب مدیران چگونه رهبر می شوند؟ مایکل دی. واتکینز ترجمه مهیار سیاهوشی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیران چگونه رهبر می شوند؟ اثر مایکل دی. واتکینز

کتاب مدیران چگونه رهبر می شوند؟

معرفی کتاب مدیران چگونه رهبر می شوند؟

کتاب مدیران چگونه رهبر می شوند؟ نوشتهٔ مایکل دی. واتکینز و ترجمهٔ مهیار سیاهوشی است. موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران این کتاب را منتشر کرده است؛ این کتاب حاوی ۱۰ مقاله از Harvard Business Review است که باید بخوانید.

درباره کتاب مدیران چگونه رهبر می شوند؟

کتاب مدیران چگونه رهبر می شوند؟ به کسانی که به عنوان مدیر تازه‌کار در یک سازمان منصوب شده‌اند، کمک می‌کند تا درک کاملی از وظایف و رفتارهای یک مدیر و رهبر در سازمان را داشته باشند و تصمیمات هوشمندانه‌تری در مواجهه با مشکلات و بحران‌های سازمانی خود بگیرند.

خواندن کتاب مدیران چگونه رهبر می شوند؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مدیریت کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مدیران چگونه رهبر می شوند؟

«امروزه فرآیند و رویکرد تصمیم‌گیری در سازمان‌ها بسیار پیچیده شده است و همین موارد باعث شده تا بحران‌های مالی، منابع انسانی سازمان‌ها را با مشکلات پیچیده مواجه کند. وقتی مدیریت شما بر پایه صلاحیت، قدرت و شایستگی مورد انتقاد قرارمی‌گیرد باید تلاش کنید تا خود را به عنوان یک رهبر در سازمان نشان دهید. رهبری که با الهام‌بخشی، آموزش و ایجاد شور و اشتیاق افراد را به سمت اهداف سازمانی سوق می‌دهد. درک شما به عنوان یک مدیر یا یک رهبر بسیار متفاوت خواهد بود. این را بدانید که مدیریت درون یک سیستم و رهبری روی یک سیستم کار می‌کند. برای اینکه با نگرش‌ها، طرز تفکر و عملکرد رهبران آشنا شوید حتما این کتاب را در خلوت و با دقت بخوانید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۶ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۱۵۸ صفحه

حجم

۳٫۶ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۱۵۸ صفحه

قیمت:
۸۵,۰۰۰
تومان