دانلود و خرید کتاب به رنگ ارغوان لیلا شیرخانلو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب به رنگ ارغوان

کتاب به رنگ ارغوان

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب به رنگ ارغوان

کتاب به رنگ ارغوان نوشتهٔ لیلا شیرخانلو است. انتشارات متخصصان این کتاب را منتشر کرده است.

درباره انتشارات متخصصان

انتشارات متخصصان با توجه به تخصص چندین ساله در صنعت چاپ و نشر کتاب و داشتن شناخت کامل و جامع از بازار، اقدام به چاپ بالغ بر ۵۰۰۰۰۰ جلد کتاب در رشته‌های ادبی شامل شعر و داستان و رمان، روان‌شناسی، جامعه‌شناسی و رشته‌های مهندسی کرده است. آغاز کار انتشارات متخصصان به سال های ۸۵-۸۶ برمی‌گردد و در طول این سال‌ها به واسطهٔ تجربه و شناخت پذیرای چاپ کتاب بیش از ۲۰۰۰ نویسنده بوده است.

خواندن کتاب به رنگ ارغوان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران داستان ایرانی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب به رنگ ارغوان

«باران کاری به دل کسی ندارد کار خود را می کند بعضی ها را خوشحال و بعضی را غمگین میکند. بستگی دارد ساز دلت چه بنوازد. از نگاه سیاوش در آن نقطه‌ی بی سرو ته، جهان وارونه داشت به نقطه ی صفر می رسید. این ماشین سرد در گوشه ی تنهای جاده از گذر زندگی پرده بر می داشت که از یکسو مسافر تنهایش را به نیستی می کشاند و ازسوی دیگر می خواست ناامیدی را به عرصه ی پیکار امید بکشاند.. حتی برای امیدی که دیگر رویای پیروزی نداشت...

مجموعه داستان کوتاه به "رنگ ارغوان" به قلم لیلا شیرخانلو نویسنده ۴۳ ساله ای است که در قصه هایش به روایت لحظه هایی اززندگی انسانهای ساده ای می پردازد که بار سنگین زندگی را هریک به گونه ای به دوش میکشند. شخصیتهایی که در قصه خلق می شوند، آرام آرام پا به جهان نویسنده می گذارند و اینگونه می شود که از قصه پروانه تا آرزوی شیوا زنجیری می سازند ناگسستنی، از صبر می گویند و فراموشی از اشک می گویند و انتظار و عاشقانه ای دیر هنگام که بازیگرانش را به خیال خوش رهایی می‌کشاند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۶۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۱۰ صفحه

حجم

۷۶۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۱۰ صفحه

قیمت:
۳۸,۲۵۰
تومان