دانلود و خرید کتاب میان خون احمد حسینیا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب میان خون اثر احمد حسینیا

کتاب میان خون

معرفی کتاب میان خون

کتاب «میان خون» نوشتۀ احمد حسینیا است و انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی آن را منتشر کرده است. میان خون، زندگی‌نامۀ ۱۴ تن از شهدای نیروی زمینی را در برمی‌گیرد.

درباره کتاب میان خون

شهدا، نماد فرهنگ ایثار و شهادت هستند؛ لذا باید به‌درستی معرفی شوند. امروزه پا به هر کوچه و خیابانی که بگذاریم، از هر بزرگراه یا میدانی که عبور کنیم نام شهدا را می‌بینیم. کشور ایران پر از قهرمانان بزرگی است که در موقعیت‌های سخت و دشوار پا به میدان گذشتند و از جان‌عزیزشان گذشتند. اما صِرف نام‌گذاری خیابان برای شناختن و یادآوری این عزیزان کافی نیست به همین دلیل ثبت و ضبط خاطرات شهدا و رزمندگان اهمیت و ضرورت زیادی دارد و نوشتن کتاب یکی از مهم‌ترین ابزار‌ها برای حفظ و انتقال خاطرات و فرهنگ ایثار و شهادت است.

کتاب میان خون همانند بسیاری از کتاب‌های زندگینامۀ شهدا فرصت بسیار خوب و البته آسان‌ترین روش برای نزدیک‌شدن به این بزرگان است. این کتاب درواقع زندگینامۀ ۱۴ شهیدان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران است. سرهنگ احمد حسینیا اطلاعات و خاطرات خانواده‌ها و هم‌رزمان این شهیدان را گردآوری کرده و به‌صورت کتاب درآورده است. کتاب میان خون زندگی‌نامۀ شهیدان سرتیپ حسین شهرامفر، سرتیپ علی‌داد همتی، سرتیپ شاه‌مراد نقدی، سروان حسین فرجادی کوشا، سرتیپ غلام‌رضا مخبری، سرلشکر شهید مدنی، سرتیپ محمدعلی شفیعی، سرهنگ مصیب عبداللهی، سرهنگ جمشید جاودانیان، سرتیپ ۲ هوشنگ رستمی، سرتیپ عباس عطریان، سرلشکر ماشاالله آیتی، سرهنگ اصغر مهریان و سرهنگ حسین جلالی ثانی را در برمی‌گیرد. 

خواندن کتاب میان خون را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران زندگی‌نامه، خاطرات و علاقه‌مندان به آشنایی با شهیدان ایران پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب میان خون

«شهید شهرامفر که در خانواده‌ای مذهبی رشد کرده بود، با قرآن و نهج‌البلاغه انس و الفتی خاص پیدا کرد. او در انجام تکالیف شرعی مقید بود؛ باتکیه‌بر همین اعتقادات، در انجام وظایف خدمتی خود نیز فعالیت و تلاش فراوانی می‌کرد و به همین دلیل در مدت خدمت همیشه مورد تشویق واقع می‌شد. مدیریت او در ادارۀ یگان، توأم با تدبیر و منطبق با تعهد و براساس احساس مسئولیت شرعی بود. حضور او در میدان نبرد مایه دلگرمی و پشتوانۀ یاران و سبب یأس و وحشت دشمنان می‌شد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۷ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۷ صفحه

قیمت:
۵۸,۰۰۰
تومان