دانلود و خرید کتاب توت فرنگی مجتبی طالبی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب توت فرنگی اثر مجتبی طالبی

کتاب توت فرنگی

نویسنده:مجتبی طالبی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۱۱۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب توت فرنگی

کتاب توت فرنگی؛ آموزش جامع مسائل جنسی ویژه زوج‌های جوان نوشتهٔ مجتبی طالبی است. این کتاب را انتشارات نوایش منتشر کرده است.

درباره کتاب توت فرنگی؛ آموزش جامع مسائل جنسی ویژه زوج‌های جوان

کتاب توت فرنگی؛ آموزش جامع مسائل جنسی ویژه زوج‌های جوان می‌کوشد زمینه شناخت از ماهیت روابط جنسی و نکات پزشکی و بهداشتی پیرامون آن را برای زوج‌های جوان، فراهم آورد. مسائلی همچون دستگاه تناسلی زن و مرد و ساختار و کارکرد آنها، اختلالات جنسی، روش‌های پیشگیری از بارداری، مسایل بهداشتی آمیزش جنسی و نکات پزشکی مشاوره‌ای دیگر از جمله موضوع‌های مطرح‌ شده در این کتاب است.

اثر حاضر حاصل هزاران ساعت مطالعه، تحقیق، مستندسازی، بازنویسی، نگارش و طراحی صفحات است، تلاش می‌کند با بهره‌گیری از دستاوردهای بشری در موضوعات مختلف مرتبط با سلامت جنسی همسران جوان و همچنین بهره‌برداری مستقیم و غیرمستقیم از آموزه‌های اسلامی بسته‌ای کامل، جذاب و کاملا کارآمد را به کسانی است که می خواهند از فرصت یک بار زندگی‌کردن استفاده کامل ببرند و هرچه در توان دارند انجام دهند تا جهانی پربارتر و زیباتر بسازند برای خود، همسر و فرزندانشان.

این اثر بخشی از پازل کامل آثار توت فرنگی در مجموعه رز است که در کنار بستهٔ آموزشی ویژه والدین، بسته خودآموز جوانان، بسته آموزشی نوجوانان، بسته تربیت جنسی کودکان و بسته ویژه تربیت مربی قرار می‌گیرد.

خواندن کتاب توت فرنگی؛ آموزش جامع مسائل جنسی ویژه زوج‌های جوان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام زوج‌های جوان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب توت فرنگی؛ آموزش جامع مسائل جنسی ویژه زوج‌های جوان

«بارها رفته‌ایم گل‌فروشی و یک گلدان با گل های زیبا دیده‌ایم و از بو و رنگشان لذت برده‌ایم و خریده‌ایم و آورده‌ایم خانه، اما چند روز نگذشته که دیده‌ایم پژمرده شده و دیگر نه بویی داشته و نه رنگ و رویی. در این وقت‌ها با خودمان فکر می‌کنیم لابد این گل‌ها به درد نمی‌خورده و گل‌فروش محترم سرمان کاله گذاشته، اما چه کسی است که نداند هر گلی با گل دیگر متفاوت است و نگهداری و پرورش هر گلی روش و راه متفاوتی دارد. بیشتر ما چند بار این تجربه ناگوار را تکرار کرده‌ایم تا بفهمیم گل «حسن یوسف» را چگونه باید آب داد و چقدر به نور نیاز دارد و کود و هزار نکته ریز و درشت دیگر. اما بسیاری از ما حتی به اندازه نگهداری از یک گل خانگی برای همسرمان وقت نمی‌گذاریم و تلاش نمی‌کنیم یاد بگیریم چطور باید با همسرمان رفتار کنیم و حتی تا ماه‌ها تصور درستی از روحیات، رفتارها و عواطف او نداریم و فکر می‌کنیم زن یا شوهرمان مثل خودنویسی است که رفته‌ایم با وسواس زیاد انتخاب کرده‌ایم و برای به دست آوردنش پول زیادی صرف کرده‌ایم و مرکب مرغوبی هم گرفته‌ایم و تا چند سال می‌توانیم از آن استفاده کنیم. زن‌ها و مردها هر کدام جهانی متفاوت، روحیاتی منحصر به فرد دارند و همسران برای تضمین زندگیشان هیچ راهی ندارند جز آنکه هر چه بیشتر درباره مردها و زن‌ها بدانند و بخوانند و یاد بگیرند. زنها و مردها هر کدام خصوصیات و صفات ویژه‌ای دارند؛ زنان محافظه‌کار و خویشتن‌ دارند، نگران عواطف و احساسات دیگرانند، گرایشات دینی عمیق دارند، میل به امنیت خواهی فراوان دارند، علاقه‌مند شدید به هنر و ادبیاتند و به سادگی می‌توانند عواطف و احساسات خود را به زبان بیاورند اما مردان ویژگی‌های دیگری دارند که آنها را متمایز از زنان می‌کند؛ بسیار مستقلند، پرخاشگر و سلطه‌طلب جلوه می‌کنند، به سادگی تحت تاثیر قرار نمی‌گیرند، در برابر بحران‌ها خویشتن دارند، توانایی رهبری، اعتماد به نفس و جاه‌طلبی دارند. مردان و زنان علاوه بر ویژگی‌های روحی و روانی، تفاوت‌های جدی در شخصیت، هوش و انگیزش هم دارند که آنها را به تمامی از جنس دیگر متمایز می‌کند.»

نظرات کاربران

t.ftm.s
۱۳۹۹/۰۵/۲۶

سلام من برای خریدن این کتاب خیلی دو دل بودم و شک داشتم که بدرد قبل ازدواج میخوره یا نه.. اما بعد از خریدش و خوندنش فهمیدم چقد کاربردی و خوبه دست کمش اینکه آدم درک درستی از بدن خودش پیدا میکنه..

- بیشتر
HMS6312
۱۳۹۹/۰۴/۲۳

از طاقچه درخواست داریم اصن نمونه نذاره خداییش بد نیست یه نگاه بندازید ببینید کجا رو میخواید نمونه بذارید. این همش شد فهرست.....

lonely mountain
۱۳۹۶/۰۵/۲۲

کتاب کاربردییه یه سری نکته ها گفته که اگه خیلی از زن و شوهرا بدونن بعضی از مشکلاتشون میتونه حل بشه صرفا هم آموزش جنسی نیست.برا بعضی از ضعفای رفتاری که هستن اما بشون توجه نمیکنیم هم راه حل داده کلا کتاب خوبیه برای

- بیشتر
rezaat98
۱۳۹۹/۱۱/۱۳

بااینکه کتاب درمورد آموزش مسائل جنسی هست خیلی جاها سربسته و ناکامل بود بعضی جاها استفاده از اشکال میتونست خیلی کتاب کاربردی تر کنه مثل روش استفاده از وسایل محافظتی کسی که تاحالا این وسایل ندیده و استفاده نکرده اصلا

- بیشتر
بیات
۱۳۹۸/۰۹/۰۱

کتاب خوبیه برای جوان‌ها قبل ازدواج بخونن

iran2280
۱۳۹۸/۰۹/۰۳

واقعا میشه گفت نیازه ک این جور کتاب ها به زوج های جوان تدریس بشه که باعث میشه خیلی از مشکلات زناشویی و جامعه حل بشه

مرضیه
۱۳۹۸/۰۹/۰۱

تقریبا کتاب خوبیه و خوبه که جوانها قبل از ازدواج هم مطالعه ش کنن

سادات
۱۳۹۸/۰۱/۱۳

بسیار جامع و کاربردی .

b2b
۱۳۹۶/۰۴/۲۷

من خریدم و خوندم به نظرم خیلی خوب و کاربردی نوشته شده

حس مبهم
۱۳۹۸/۰۶/۰۶

خیلی مختصر ومفید عالیه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۳۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
۳,۵۰۰
۵۰%
تومان