دانلود و خرید کتاب سفر باورنکردنی در زمان ربکا هدل ترجمه کتایون مهرآبادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سفر باورنکردنی در زمان اثر ربکا هدل

کتاب سفر باورنکردنی در زمان

معرفی کتاب سفر باورنکردنی در زمان

کتاب سفر باورنکردنی در زمان نوشتۀ ربکا هدل با ترجمۀ کتایون مهرآبادی در انتشارات برکه به چاپ رسیده است. این کتاب در مجموعۀ ماجراهای اسرارآمیز قرار دارد و مناسب برای کودکان گروه سنی ۷ تا ۹ سال است. 

درباره کتاب سفر باورنکردنی در زمان

کتاب سفر باورنکردنی در زمان داستانی ماجراجویانه برای کودکان دارد. آیا هرگز فکر کرده‌اید که ماجرایی شگفت‌انگیز می‌تواند با انداختن یک سکۀ قدیمی به هوا آغاز شود؟ شاید گمان کنید که امکان ندارد؛ اما این دقیقاً اتفاقی است که برای شخصیت‌های این داستان می‌افتد و آن‌ها را به سفری در دور دنیا و دوره‌های باستانی می‌کشاند. شخصیت‌های اصلی داستان، مارکو و لوچیا نام دارند. آن‌ها برای تعطیلات تابستانی به خانۀ عمه‌شان، چلسته ویاجو رفته‌اند. البته هر سال می‌روند. این اتفاق از سفر سال گذشتۀ آن‌ها روایت می‌شود. خانۀ عمه چلسته همیشه آشفته و به‌هم‌ریخته است، جوری که وقتی دنبال چیزی هستی آن را پیدا نمی‌کنی در عوض یک چیز جدید به دست می‌آوری. ماجرایی هم که برای مارکو و لوچیا افتاد همین‌طور آغاز شد.

آن‌ها همان‌طور که در انباری به‌هم‌ریختۀ خانۀ عمه‌ چلسته می گشتند چیزهای جالبی می‌دیدند. در یکی از روزها وقتی دنبال آلبوم عکس او می‌گشتند یک جعبۀ کوچک زیر میز پیدا کردند. مارکو سکه‌ای از داخل جعبه برداشت و آن‌ را به هوا پرتاب کرد. در همین وقت اتفاق عجیبی رخ داد. همان‌طور که سکه می‌چرخید، بچه‌ها احساس کردند که چشمشان سیاهی می‌رود و اتاق دور سرشان می‌چرخد. سکه که از حرکت ایستاد، حالشان بهتر شد؛ اما هیچ‌چیز سر جای خودش نبود. دوروبرشان شلوغ بود و بوی غذا به مشام می‌رسید. لباس‌های تنشان هم تغییر کرده بود. آن‌ دو به آدم‌های اطرافشان نگاه کردند و متوجه شدند که به گذشته سفر کرده‌اند و در دهکدۀ وایکینگ‌ها هستند. اما اصلاً مگر چنین چیزی شدنی است؟ آیا سفر در زمان واقعیت دارد؟

در این داستان که گویا واقعیت دارد. از این سفر عجیب‌تر، به نظر می‌رسد که جادویی در آن جعبه وجود دارد. حالا باید به این فکر کنید که سفر به عصر وایکینگ‌ها را بیشتر دوست دارید یا چین باستان یا سال‌های برده‌داری در روم؟ زیرا مارکو و لوچیا در کتاب سفر باورنکردنی در زمان قرار است به کشورهای گوناگونی در زمان‌های متفاوت سر بزنند و با نوع زندگی مردم، پوشش رسوم آن‌ها و بسیاری مطالب جالب دیگر شما را آشنا کنند؛ از دهکدۀ وایکینگ‌ها تا غرب دور و سپس گذر از دورۀ پادشاهان در مصر باستان. معماهای مطرح‌شده در طول داستان نیز بر اعجاب و جذابیت آن می‌افزایند. پرسش این است که آیا آن‌ها تا همیشه در سفر در زمان می‌مانند؟ آیا می‌توانند راز این موضوع را کشف کنند؟ در طول داستان، مارکو و لوچیا گاهی برای پیدا کردن پاسخ معماهای پیش‌آمده کمی دچار دردسر می‌شوند.

کتاب سفر باورنکردنی در زمان، داستانی جذاب و خوشخوان دارد که با تصویرهایی شاد و معماهایی سرگرم‌کننده خواننده را به یافتن پاسخ‌ها برمی‌انگیزند. پاسخ‌هایی که آن‌ها را در انتهای کتاب خواهد یافت.

خواندن کتاب سفر باورنکردنی در زمان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به کودکان دوستدار داستان‌های ماجراجویانه پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب سفر باورنکردنی در زمان

«لوچیا گردن‌آویز مصری‌ای را که به شکل سوسک بود به دست گرفت. صحرای خاکی آمریکایی ناپدید شد. آن‌ها از سرزمینی سنگلاخی سر درآورده بودند. شب بود. بچه‌ها خودشان را از پشت به صخره‌ای چسباندند و به صدایی گوش دادند که در حال دستور دادن داشت به آن‌ها نزدیک می‌شد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۲۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۲۱,۰۰۰
تومان