دانلود و خرید کتاب فینگر ۱ + ۳۱ استان نهم به دهم سارا فروزانی آذر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب فینگر ۱ + ۳۱ استان نهم به دهم

کتاب الکترونیکی فینگر ۱ + ۳۱ استان نهم به دهم نوشتۀ سارا فروزانی آذر و فاطمه سادات حسینی کوشکی و شاهین قائمی نژاد و سمیه میخچه گر و خدیجه آذین است و انتشارات پویش اندیشه خوارزمی آن را منتشر کرده است. کتاب فینگر ۱ + ۳۱ استان نهم به دهم، یک منبع کاملاً دسته‌بندی شده برای تسلط بر تست‌های نمونه دولتی و تیزهوشان است.

درباره کتاب فینگر ۱ + ۳۱ استان نهم به دهم

کتاب فینگر ۱ + ۳۱ استان نهم به دهم یک منبع بسیار مفید و کاربردی برای داوطلبانی است که قصد شرکت در آزمون‌های دولتی یا تیزهوشان را دارند. این کتاب با هدف آمادگی حرفه‌ای و کامل داوطلبان برای موفقیت در آزمون ورودی به مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان تهیه شده است. در کتاب فینگر ۱ + ۳۱ استان نهم به دهم سؤالات تیزهوشان و نمونه دولتی سالیان گذشته گردآوری و طبقه بندی شده است. تا دانش آموزان بتوانند با انواع نمونه سوالات چهارگزینه‌ای آشنا شوند.

کتاب فینگر ۱ + ۳۱ استان نهم به دهم، شامل سرفصل‌های درسی از قبیل علوم، ریاضی، فارسی و … است و به طور کامل به بررسی و توضیح مفاهیم و مباحث هر درس پرداخته است. همچنین، تعداد زیاد نمونه سؤالات، طبقه‌بندی موضوعی سؤالات، سؤالات تألیفی و پاسخ‌نامه‌های کاملاً تشریحی باعث شده است کتاب فینگر ۱ + ۳۱ استان نهم به دهم کاملترین منبع نمونه سؤالات تیزهوشان و نمونه دولتی باشد. داشتن این کتاب به داوطلبان کمک می‌کند تا با بررسی مطالب مرتبط و حل تست‌ها، درک و شناخت خود را نسبت به دروس مختلف بهبود داده و در مسیر موفقیت گام بردارند.

خواندن کتاب فینگر ۱ + ۳۱ استان نهم به دهم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای دانش‌آموزان پایۀ نهم مناسب است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۴۶۴ صفحه

حجم

۵۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۴۶۴ صفحه

قیمت:
۵۷,۰۰۰
تومان