دانلود و خرید کتاب فینگر هوش تجسمی پایه ششم نیما نام آوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فینگر هوش تجسمی پایه ششم اثر نیما نام آوری

کتاب فینگر هوش تجسمی پایه ششم

معرفی کتاب فینگر هوش تجسمی پایه ششم

کتاب الکترونیکی «فینگر هوش تجسمی پایه ششم» نوشتهٔ نیما نام آوری با ویراستاری آزاده فلاح زاده و زهرا رئیسی بهان و سپیده پناهی در انتشارات پویش اندیشه خوارزمی چاپ شده است. هدف از این کتاب ایجاد نگاهی سه‌بعدی در ذهن کودکان و نوجوانان است.

درباره کتاب فینگر هوش تجسمی پایه ششم

در این کتاب ابتدا با آموزش مباحث مورد نیاز، سپس با نمونه‌هایی از سؤالات مربوط به آن‌ها آشنا می‌شوید. در انتهای کتاب نیز ۱۵ آزمون برای تمرین بیشتر و آشنایی با فضای امتحان وجود دارد. ساخت اشکال سه‌بعدی، دَوَران هرکدام از اشکال، مشخصات اضلاع و زوایای انواع شکل‌های هندسی سه‌بعدی از جمله مباحثی است که در این کتاب مطرح می‌شود.

فینگر هوش مجموعه‌‌ای از انتشارات پویش اندیشهٔ خوارزمی است. مجموعهٔ فینگر هوش شامل کتاب‌هایی با موضوع هوش کلامی، هوش تجسمی و... است. این مجموعه علاوه‌بر آموزش نکات کاربردی برای جمع‌بندی و مرور و یادآوری مطالب خوانده‌شده نیز مناسب است. مثال‌های حل‌شده، آزمون و پاسخنامه‌ٔ تشریحی از دیگر ویژگی‌های این مجموعه است. این کتاب مباحث مطرح‌شده در آزمون‌های تیزهوشان را به شکل خلاصه و مفید در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهد و آن‌ها را برای این آزمون و سایر آزمون‌های مشابه آماده می‌کند.

کتاب فینگر هوش تجسمی پایه ششم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب مناسب دانش‌آموزان پایهٔ ششم است.

نظرات کاربران

فاطمه
۱۴۰۱/۱۲/۱۹

خیلی خوبه من نسخه چاپی اش را دارم 🌸

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۱۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان