دانلود و خرید کتاب بیرون از اداره (خلاصه کتاب) آن هلن پیترسون ترجمه گروه مترجمان شنیدار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بیرون از اداره (خلاصه کتاب) اثر آن هلن پیترسون

کتاب بیرون از اداره (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب بیرون از اداره (خلاصه کتاب)

کتاب بیرون از اداره (خلاصه کتاب) نوشتهٔ آن هلن پیترسون و چارلی وارزل و ترجمهٔ گروه مترجمان شنیدار است. شنیدار نگار نوین این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی در باب دورکاری.

درباره کتاب بیرون از اداره (خلاصه کتاب)

کتاب بیرون از اداره (خلاصه کتاب) [Out of Office] در باب دورکاری است. این خلاصه‌کتاب به شما یاد داده است نگاهی دوباره به دورکاری و آیندهٔ شغلیتان بیندازید. گفته شده است که این اثر فقط دربارهٔ دورکاری نیست؛ بلکه کتابی است که شما را به چالش می‌کشد تا دوباره به مدل شغلی خود فکر کنید. این کتاب راهنمای مناسبی برای تمام کارمندان، دورکاران و حتی کارفرمایان است و آن‌ها را تشویق می‌کند تا با نگاه به آینده، استراتژی‌های خود را تغییر دهند و چشم‌انداز وسیعی برای کسب‌وکار خود داشته باشند. در این کتاب، دو نویسنده با داشتن تجربه‌ای کامل از دورکاری، نگاهی دقیق به این شکل شغلی انداخته و تأثیر همه‌گیری کرونا و حتی دوران پساکرونا بر رواج دورکاری را بررسی کرده‌اند. آن‌ها با نثری شفاف و روان، مثال‌هایی ملموس برای خواننده آورده‌اند تا بار دیگر تصورات اشتباه خود از محیط کار را بررسی کنیم و این‌بار شروع تازه‌ای با برداشتن گام‌های صحیح داشته باشیم.

خواندن کتاب بیرون از اداره (خلاصه کتاب) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه در باب دورکاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بیرون از اداره (خلاصه کتاب)

«نقش دورکاری در مشخص شدن اولویت‌های زندگی

دورکاری و کار کردن از خانه، با مسائل و مشکلاتی همراه است که قطعاً انجام این سبک کاری را برای برخی سخت می‌کند. اما برخلاف تصور رایج در مورد دورکاری، این سبک شغلی به شما کمک می‌کند که اولویت‌های خود را مشخص و آن‌ها را مرتب کنید.

بهتر است نقش شیوع بیماری کرونا و خانه‌نشینی در قرنطینه را فراموش نکنیم. شیوع این ویروس دوست‌نداشتنی به شدت در رایج شدن و پیشرفت مشاغل دورکار تأثیر داشت. در این میان، دو دسته از افراد بیش از سایرین ضربه خوردند؛ یکی افرادی که تفکر سنتی داشتند، سال‌ها کار حضوری انجام می‌دادند و نمی‌توانستند با شرایط جدید هماهنگ شوند. دیگری، آن دسته‌ای بودند که به تازگی فارغ‌التحصیل شده بودند و می‌خواستند کار تازه‌ای را شروع کنند که سد بیماری کرونا سر راه آن‌ها سبز شد.

اما همیشه می‌گویند: «نیاز مادر خلاقیت است.»

اینکه چقدر در زمانبندی و اولویت‌بندی و کنار آمدن با کار از خانه موفق باشید مسئله‌ای است که کاملاً به خودتان و علاقه‌ای که دارید مربوط می‌شود.

بسیاری از افراد در میان هرج‌ومرج بیماری کرونا توانستند به موفقیت‌های چشمگیری از طریق دورکاری برسند. حتی برخی بدون اینکه در محیطی حضور داشته باشند از یک کارمند ساده تبدیل به مدیر شدند.

شما با یادگیری قوانین دورکاری و آشنایی با پلتفرم‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف می‌توانید حتی بیشتر از یک شغل اداری و عادی در کارتان پیشرفت کنید و ارتباطاتی که می‌خواهید را با افراد حرفه‌ای‌تر بیابید. زمانی که افراد مناسب را پیدا کردید، روند پیشرفت شما آغاز می‌شود و روی خوش زندگی نمایان خواهد شد.

کتاب‌ها، پلتفرم‌ها، اپلیکیشن‌ها و شبکه‌های اجتماعی بسیار زیادی وجود دارد که برای دورکاری مناسب هستند. برای مثال، یکی از این پلتفرم‌ها، نرم افزاری به نام «کونا۴» است که به دورکاران کمک می‌کند به جای ارتباط رباتی با لپ‌تاپ یا تلفن همراه، با یک نرم افزار شبه انسانی در ارتباط باشند. این نرم افزار هر روز صبح با ارسال پیام به کارمندان می‌خواهد که خلق و خوی آن روز خود را ارزیابی کنند و از سبز تا قرمز، آن را نشان دهند. سبز به معنای حال خوب، زرد به معنای خوب و قرمز یعنی حال من خوب نیست.

این نرم افزار آنقدر دقیق است که می‌توانید حتی جزئیات روحیه خود را وارد آن کنید و مدیرتان از راه دور، حال شما را درک کند.

با چنین نرم افزاری یک مدیر به‌راحتی می‌تواند ارتباط صمیمی و بهتری با کارمندان خود داشته باشد و در عین عدم حضور در دفتر، چهار دنگ حواسش به آن‌ها و سلامت روان شغلیشان باشد.

این اپلیکیشن تنها یک نمونه بود. اگر مدیر هستید و به صورت دورکاری تیم خود را کنترل می‌کنید می‌توانید از نرم افزارهای مشابه دیگر هم استفاده کنید. اگر فکر می‌کنید چنین چیزی امکان‌پذیر نیست، برایتان مثالی از شرکتی می‌آوریم که هم‌اکنون با بهره‌وری بسیار بالا در حال فعالیت است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۴ صفحه

حجم

۱۵٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۴ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
۳,۷۵۰
۲۵%
تومان