دانلود و خرید کتاب بهترین شما، بهتر شد (خلاصه کتاب) جیسون ووماک ترجمه گروه مترجمان شنیدار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بهترین شما، بهتر شد (خلاصه کتاب) اثر جیسون ووماک

کتاب بهترین شما، بهتر شد (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب بهترین شما، بهتر شد (خلاصه کتاب)

کتاب بهترین شما، بهتر شد (خلاصه کتاب) نوشتهٔ جیسون ووماک و ترجمهٔ گروه مترجمان شنیدار است. شنیدار نگار نوین این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی که به شما می‌گوید چگونه هوشمند کار کنید، بزرگ‌تر فکر کنید و نتایج بهتری کسب کنید.

درباره کتاب بهترین شما، بهتر شد (خلاصه کتاب)

کتاب بهترین شما، بهتر شد (خلاصه کتاب) دربردارندهٔ خلاصه‌ای از کتاب «بهترین شما، بهتر شد» نوشتهٔ جیسون ووماک است. جیسون ووماک در این اثر به مخاطب خود راهکارهایی را آموزش می‌دهد تا افراد بتوانند هوشمند کار کنند، بزرگ‌تر فکر کنند و نتایج بهتری کسب کنند.

بسیاری از افراد اول هر هفته یک لیست طولانی آماده می‌کنند که در طول روز و یا هفته آن‌ها را به سرانجام برسانند؛ اما پایان هفته تنها یک یا دو مورد از آن فهرستِ طویل، علامت جذاب تیک را به خودش می‌بیند. چرا با اینکه اهل برنامه‌ریزی هستند باز هم در انتهای روز با انبوهی از کارهای عقب‌افتاده روبه‌رو می‌شوند؟ جیسون ووماک در این اثر بیان کرده است که کمبود بازدهی مانند یک ویروس فراگیر، همهٔ انسان‌ها را درگیر خود کرده است. گویی فهرست کارهایی که باید در محل کار و یا در خانه انجام شوند، قصد ندارند به این زودی‌ها به سرانجام برسند. رسیدن به حداکثرِ پتانسیل، آن هم برای کسانی که تابه‌حال در این کار موفق نبوده‌اند یک‌شبه اتفاق نمی‌افتد، اما نباید در این مسیر ناامیدی به دل راه داد. 

خواندن کتاب بهترین شما، بهتر شد (خلاصه کتاب) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران آثار موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بهترین شما، بهتر شد (خلاصه کتاب)

«وارد محل کارتان که می‌شوید نگاهی به لیست کارهایتان می‌اندازید و مشغول انجام کار می‌شوید اما در این بین هر چیزی به‌راحتی ذهن شما را منحرف می‌کند زیرا تبدیل به یک ربات کارمند شده‌اید که بدون دانستن دلیل و هدف کارتان، مرتب با هر عامل خارجی دست از کار می‌کشید!

اما چگونه می‌توان از هدر رفتن زمان جلوگیری کرد و به بهترین صورت زمانِ پر ارزشتان را مدیریت کنید؟

راه‌حل شما شناسایی هدر دهندگان زمان و تغییر برای رفع آن است.

خاطره‌ای به‌نقل از یکی از مراجعه‌کنندگانم برای شما خواهم گفت: یک‌بار یکی از مراجعه‌کنندگانش به او گفته بود که روزی تصمیم گرفت تعداد وقفه‌هایی که همکارانش برایش ایجاد کرده بودند را بشمارد. شاید باورتان نشود اما همکاران این مرد ۲۷ مرتبه مزاحم کار او شده بودند و او بعد از ارزیابی این مزاحمت‌ها متوجه شد کارایی‌اش به شدت پایین آمده است.

بنابراین شما هم سعی کنید زمان هدررفته خود را بسنجید. برای مثال زمانی که سر میز خود نیستید یا دفعاتی که فردی در حین کارتان، درخواستی کوتاه از شما دارد، نتیجه این وقفه‌ها بعد از ارزیابی، شما را شوکه خواهد کرد.

توجه روزانه به اینکه چقدر بازدهی دارید بسیار مفید است ولی به تنهایی پاسخ‌گو نیست. مهم‌تر از همه این است که باید نسبت به دلیل کارهایی که انجام می‌دهید، آگاه باشید. دائما از خود بپرسید که هدف واقعی شما چیست؟ این کاری که در حال حاضر انجام می‌دهید آیا واقعا شما را در مسیر رسیدن به هدفتان نگه می دارد یا خیر.

یک روش عالی جهت ارزیابی دلیل کارهایتان، تهیه کردن جمله‌هایی با مضمون «تا در نتیجه آن...» است؛ برای مثال جمله‌ای مانند «من کار می‌کنم تا درنتیجه آن بتوانم امکانات رفاهی مناسبی برای فرزندانم تهیه کنم»، مثال خوبی است؛ در این مورد کارایی این جمله در چنین مواردی شگفت‌انگیز است. جهت حفظ انگیزه برای دستیابی به اهدافتان، این جملات را در جایی بنویسید که هر روز آنها را ببینید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۹ صفحه

حجم

۱۴٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۹ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان