دانلود و خرید کتاب سقوط مرگبار (کتاب سوم؛ بخش دوم، سه) معین فرد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سقوط مرگبار (کتاب سوم؛ بخش دوم، سه) اثر معین فرد

کتاب سقوط مرگبار (کتاب سوم؛ بخش دوم، سه)

معرفی کتاب سقوط مرگبار (کتاب سوم؛ بخش دوم، سه)

کتاب سقوط مرگبار (کتاب سوم؛ بخش دوم، سه) نوشتۀ معین فرد در نشر فرهنگی فرد به چاپ رسیده است. این کتاب، بخش دوم از کتاب سوم مجموعۀ سقوط مرگبار است.

درباره کتاب سقوط مرگبار (کتاب سوم؛ بخش دوم، سه)

کتاب سقوط مرگبار (کتاب سوم؛ بخش دوم، سه) مجموعه داستانی تخیلی است و ماجراجویی‌های مردی به نام زایراس در آینده‌ای نامشخص را روایت می‌کند. مجموعۀ سقوط مرگبار یکی از داستان‌های ژانر علمی-تخیلی و پسارستاخیزی در ادبیات فارسی به شمار می‌آید. دو کتاب آن با عنوان‌های سقوط مرگبار؛ باران سیاه و سقوط مرگبار؛ بمب خیس پیش‌تر منتشر شده‌اند.

در این داستان پیش‌بینی‌ناپذیر و آخرالزمانی، ادامۀ داستان روایت می‌شود که پس از فاجعۀ پناهگاه پرتو، حملۀ جنگجوها به پناهگاه و کشتار عظیم انسان‌ها، زایراس به‌همراه سامیرانا، دراسول، ریزانیس و سایدان از طریق سفر به درون هاله‌ها موفق به فرار می‌شوند و حالا بلاتکلیف در دنیاهای موازی رها شده‌اند. زایراس اکنون برای مقابله با دنیای بی‌رحم باید تصمیمی حیاتی بگیرد. او از فرار کردن خسته شده است.

زایراس تصمیم می‌گیرد پایگاه جوخۀ آوارگان را راه‌اندازی کند. سفینه‌ای غول‌آسا که شهری را بر دوش می‌کشد و محفلی از آوارگان را در خود جای خواهد داد تا در کنار زایراس برای نجات خویش تلاش کنند. در این سفر پرخطر، آن‌ها به‌دنبال کشف حقیقت دفن‌شدۀ ۲۰ساله می‌گردند. چه رازی درون تراشه نهفته است؟ کرادن کیست و چرا با زایراس در یک بدن قرار دارند؟ این سؤالات، آن‌ها را به دنیایی می‌کشاند که در آن شخصی به نام «سرور بزرگ» بر تمام سفینه‌ها حکم‌فرمایی می‌کند. زایراس در تلاش برای یافتن پاسخ‌هایش، خطرها را به جان می‌خرد و با کمک آوارگانی که به کمکش پیوسته‌اند پرده از رازهایی برمی‌دارد که برای همیشه مسیر زندگی‌اش را تغییر می‌دهد. چه سرنوشتی در انتظار او، «ریزانیس» و «سایدان» است؟

قسمت دوم از جلد سوم سقوط مرگبار، همچون جلدهای پیشین ماجرایی تخیلی و پرپیچ‌وتاب را به تصویر کشیده است، داستانی که شاید بدترین کابوس‌های انسان را به چالش می‌کشد: ارتش‌هایی که با ربات‌ها هدایت می‌شوند، انسان‌هایی جهش‌یافته و افرادی که در این دنیای آخرالزمانی گرفتار شده‌اند. تفاوت در این است، این بخش روایتی خشونت‌آمیز ندارد، بلکه داستانی فانتزی با رگه‌هایی از هیجان و وحشت است که تمام حدس‌های خواننده دربارۀ ادامۀ داستان را نقش‌برآب می‌کند.

خواندن کتاب سقوط مرگبار (کتاب سوم؛ بخش دوم، سه) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم.

به دوستداران ژانر عملی تخیلی و ادبیات پسارستاخیری پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۸۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۵۱۱ صفحه

حجم

۴۸۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۵۱۱ صفحه

قیمت:
۸۹,۰۰۰
تومان