دانلود و خرید کتاب برای رهبری متولد شده اید میخائل کوشچلنی ترجمه حمیدرضا احمدیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب برای رهبری متولد شده اید اثر میخائل کوشچلنی

کتاب برای رهبری متولد شده اید

معرفی کتاب برای رهبری متولد شده اید

کتاب برای رهبری متولد شده‌اید نوشتۀ میخائل کوشچلنی با ترجمۀ حمیدرضا احمدیان در انتشارات دیده بان قلم فرتاک به چاپ رسیده است. همیشه چهره‌های موفق و شناخته‌شده می‌توانند بهترین الگو برای ما باشند. در این کتاب، درس‌هایی را برای رهبری کردن یاد می‌گیرید.

درباره کتاب برای رهبری متولد شده اید

کتاب برای رهبری متولد شده‌اید، با قلمی ساده اما عمیق روزهای خوب و سخت و تجربه‌های بیش از ۴۰ سال فعالیت میخائل کوشچلنی در صنعت بیمه را بیان می‌کند. این کتاب مفهوم رهبری در سازمان را موضوع خود قرار داده و نه مدیریت. در تعیین حدود این دو مفهوم، این جمله از تاجر موفق و سخنران انگیزشی آمریکایی نقل شده است که: «مدیریت به معنی بهره‌وری در بالا رفتن از نردبان موفقیت است. رهبری مشخص می‌کند که نردبان مورد نظر به درستی به دیوار تکیه داده شده است یا خیر». این، تفاوت میان دو مفهوم رهبری و مدیریت است. اما برای موفقیت در رهبری چه رازها و ترفندهایی وجود دارد؟ خلاقیت، تعامل قلبی با کارکنان، یادگیری، صبوری می‌تواند از جملۀ این ترفندها باشد.

کتاب برای رهبری متولد شده‌اید به ۱۳ بخش لازم برای رهبر مؤثر بودن در سازمان پرداخته و آن‌ها را ۱۳ خوش‌شناسی نامیده است.

خواندن کتاب برای رهبری متولد شده اید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های مدیریت، موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب برای رهبری متولد شده اید

«مردم از رهبرانی مانند مایک پیوری می‌کنند چون یک داستان را به صورتی به اشتراک می‌گذارد تا به جای خودشان، دیگران را بالا ببرند. او طالب ناب‌ترین شکل رهبری و شاگرد همیشگی آن است. او به‌طور طبیعی احترام می‌گذارد؛ تقاضای احترام نمی‌کند، بلکه آن را کسب می‌کند. در طول سال‌ها، مایک من را تحت تأثیر قرار داده است بدون اینکه واقعاً من را تحت فشار بگذارد تا خدمتگزار بهتری برای رهبری کردن مردم باشم. من از او درس‌های بی‌شماری از لطف و فروتنی، و همچنین حمایت از دیگران از طریق کار را آموخته‌ام. به‌عنوان یک رهبر، باید تنها هدفتان رهبری باشد. مایک از صمیم دل افکارش را زندگی می‌کند. او از کسانی مشاوره و نظر می‌گیرد که بسیار جوان‌تر هستند چون می‌داند که نمی‌توانید رشد کردن به‌عنوان یک رهبر را متوقف کنید و هیچ‌وقت نمی‌توانید همه چیز را بفهمید. او مردم را تشویق می‌کند تا کوه‌ها را بدون شکست خوردن پشت سر بگذارد. او وضعیت وحشتناکی که ما را عقب نگه می دراد به چالش می‌کشد و دیگران را دعوت می‌کند تا در کنار او؛ نه پشت سرش، بایستند. او به دیگران کمک می‌کند تا اشتیاق و هدف را پیدا کنند، چون گواه زنده‌ای است که هرگز نمی‌توانید به‌عنوان یک رهبر رشد و یادگیری را متوقف کنید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۹۱٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۹۹۱٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۱۳۸,۰۰۰
تومان