دانلود و خرید کتاب آنگاه که می نوشتم ابوالفضل حقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آنگاه که می نوشتم اثر ابوالفضل حقی

کتاب آنگاه که می نوشتم

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آنگاه که می نوشتم

کتاب الکترونیکی آنگاه که می نوشتم نوشتۀ ابوالفضل حقی است و انتشارات حامیان آن را منتشر کرده است. ابوالفضل حقی، نویسندۀ کتاب آنگاه که می نوشتم کودک ۹ساله‌ای است که خواسته‌هایش را به شکل شکرگزاری می‌نویسد و آن‌ها را به شکل کتاب در آورده است. 

درباره کتاب آنگاه که می نوشتم

یافتن بهترین کتاب کودک یکی از مشغله‌های ذهنی والدین محسوب می‌شود؛ چرا که کودکان با کمک کتاب‌های کودکانه می‌توانند به درک و رشد بهتری برسند. زمانی که صبحت از خرید کتاب کودک می‌شود منظور فقط کتاب داستان کودک یا کتاب قصه‌های کودکانه نیست، بلکه این مجموعه کتاب شعر کودک، کتاب علمی کودک و... را هم در برمی‌گیرد که بسیار مهم هستند.

قبل از هر اقدامی باید بدانید برای چه کسانی می‌خواهید کتاب بخرید و بر اساس گروه سنی او اقدام کنید. به‌عنوان‌مثال اگر برای کودکی ۱۰ساله دنبال کتاب هستید، با جست‌وجوی بهترین کتاب برای کودکانه ۱۰ساله می‌توانید مشکل خود را حل کنید؛ اما فراموش نکنید گروه سنی کتاب‌های کودک بسیار مهم است. در مجموع، کتاب کودک با تصویر بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد؛ چرا که رنگ‌ها کودکان را به خود جذب می‌کنند. در ادامه با این تقسیم‌بندی گروه سنی کودکان آشنا می‌شوید:

گروه الف: سال‌های قبل از دبستان

گروه ب: کلاس‌های اول، دوم و سوم دبستان

گروه ج: کلاس‌های چهارم، پنجم و ششم دبستان

کودکان و نوجوانان این مرز و بوم، گوهرهای گران‌بهایی هستند؛ آنچه را ما در بزرگسالی درك کردیم، آنها در کودکی درك کرده و به آن رسیده‌اند. ابوالفضل حقی دانش‌آموز کلاس سوم، چند سال است که به شیوه شکرگزاری از خداوند به خواسته‌های خود جامعه عمل می‌پوشاند و با تمام توان تلاش می‌کند به آرزوهایش دست یابد. آنچه در کتاب آنگاه که می نوشتم می‌خوانید، درخواست‌های از صمیم قلب و بی‌آلایش اوست که در دفتر شکرگزاری‌اش برای خداوند نوشته است.

خواندن کتاب آنگاه که می نوشتم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای کودکان و نوجوانان بالای ۹ سال مناسب است.

بخشی از کتاب آنگاه که می نوشتم

«امروز که با مادرم، عمه اعظم، عمه مریم، زهرا و دانیال رفتیم بازار، مادرم را ناراحت نکردم و به قول‌هایی که داده بودم، عمل کردم. با این کار مادرم از من راضی شد. براي پدرم تعریف کردم و او از کارهاي امروز من خوشحال شد. وقتی مادرم خسته بود، برایش چاي دم کردم و چاي ریختم. مادرم غافلگیر شد. خدایا شکرت. 

حالا تو بنویس دوست من

...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان