دانلود و خرید کتاب ناب، نمونه های ارزشیابی باکیفیت علوم تجربی دبستان (جلد دوم)
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب ناب، نمونه های ارزشیابی باکیفیت علوم تجربی دبستان (جلد دوم)

کتاب «ناب، نمونه های ارزشیابی باکیفیت علوم تجربی دبستان (جلد دوم)» نوشتۀ بهادر برومند، هستی اعرابی، هدا نازی، فائزه نوروزعلیایی، نگار وکیلی و نسیبه جمشیدی است و نشر بایگانی آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب ناب، نمونه های ارزشیابی باکیفیت علوم تجربی دبستان (جلد دوم)

با تدوین سند تحول نظام آموزش‌وپرورش، ایجاد طرحی نو در برنامۀ درسی در سطح مدرسه به یک ضرورت تبدیل شد. دغدغۀ نوآوری و ایجاد تغییر در برنامه‌های مدرسه، مسئولان مجتمع آموزشی مفید را بر آن داشت تا تجربه‌های جهانی در حوزۀ برنامۀ درسی را بررسی کنند و با فهم فرصت‌های موجود در این تجربه‌ها و همچنین باتوجه‌به واقعیت‌ها و نیازهای حوزۀ تربیت، بر اساس سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش، یک برنامۀ درسی مدرسه‌ای بومی را تدوین کنند.

برای تدوین برنامۀ درسی ابتدا ۲ تیم کارشناسی برای مقاطع دبستان و متوسطۀ اول تلاش کردند تا مسیری را برای تولید محتوا، تدوین اسناد و اجرای گام‌به‌گام برنامه در مدارس طراحی کنند و نتیجۀ کار به تدوین اسناد و کتاب‌هایی منجر شد که شامل نگاه‌های زیربنایی، اصول و سیاست‌های آموزشی، چارچوب طراحی محتوای یادگیری و چرخۀ یادگیری می‌شوند. این گروه همچنین کتاب‌هایی را هم در مورد آموزش موضوعات مختلف با نگاه الگوی برنامه درسی مفید تدوین کردند. برخی از کتاب‌های منتشر شده عبارت‌اند از: «راهبردهای تدریس»، «سند علوم»، «سند دینی»، «ارزشیابی باکیفیت (جلد ۱ و ۲)»، «معلم معیار» و «طرح درس‌های تلفیقی با محوریت هنر و مدرسۀ زندگی (الگوی دبستان)»

تمرکز بر ارزشیابی ضمن آنکه روی مسیر تدریس اثر می‌گذارد و به معلمان ایده‌هایی برای فعالیت‌های کلاسی می‌دهد، نقاط قوت هر دانش‌آموز را نشان می‌دهد و بدفهمی‌های او را اصلاح می‌کند. نمونه‌های ارزشیابی باکیفیت که به‌اختصار «ناب» گفته می‌شود، نام مجموعه کتاب‌هایی است که بر ارزشیابی متمرکز است. این مجموعه کتاب‌ها، ارزشیابی‌های خوب مانند ارزشیابی SAT انگلستان، ارزشیابی‌های موجود در سندهای برنامه درسی استرالیا و آزمون‌های باکیفیت را در برمی‌گیرد که معلمان می‌توانند از آن بهره ببرند. جلد اول و دوم کتاب نمونه‌های ارزشیابی باکیفیت علوم‌تجربی دبستان از جمله کتاب‌های این مجموعه است که گروهی از معلمان در یک کار مشارکتی، آزمون‌های علوم‌تجربی SAT انگلستان در مقطع دبستان را گردآوری و ترجمه کرده‌اند. کتاب ناب، نمونه‌های ارزشیابی باکیفیت علوم‌تجربی دبستان (جلد دوم) شامل ۱۳ آزمون مفید و کاربردی می‌شود.

آزمون‌هایی که در کتاب ناب، نمونه‌های ارزشیابی باکیفیت علوم‌تجربی دبستان (جلد دوم) گنجانده شده باکیفیت و ارزشمند هستند چرا که با زندگی روزمرۀ دانش‌آموزان ارتباط دارند، به‌جای تمرکز بر مفاهیم جزئی، بر مفاهیم اصلی و کلی تأکید دارند، از شکل و نمودار استفاده می‌شود و به مهارت‌های مختلف در روش‌های علمی مانند فرضیه‌سازی، پیش‌بینی‌کردن، نتیجه‌گیری، و ثبت داده‌ها می‌پردازند.

 خواندن کتاب ناب، نمونه های ارزشیابی باکیفیت علوم تجربی دبستان (جلد دوم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به معلمان، مدیران و فعالان حوزۀ آموزش پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

حجم

۷٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

قیمت:
۱۲۹,۰۰۰
تومان