دانلود و خرید کتاب شعله در مه (جلد دوم؛ دود در خورشید) رنی عهدیه ترجمه محمدصالح نورانی زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شعله در مه (جلد دوم؛ دود در خورشید) اثر رنی عهدیه

کتاب شعله در مه (جلد دوم؛ دود در خورشید)

معرفی کتاب شعله در مه (جلد دوم؛ دود در خورشید)

کتاب شعله در مه (جلد دوم؛ دود در خورشید) نوشتهٔ رنی عهدیه و ترجمهٔ محمدصالح نورانی زاده است. نشر ویدا این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این رمان فانتزی و تاریخی برای نوجوانان نوشته شده است.

درباره کتاب شعله در مه (جلد دوم؛ دود در خورشید)

کتاب شعله در مه (جلد دوم؛ دود در خورشید) [Flame in the mist] یک رمان فانتزی برای نوجوانان را در بر گرفته است. داستان این رمان فانتزی که تاریخی و هیجان‌انگیز هم هست، در عصر ژاپنِ فئودال اتفاق می‌افتد. در این اثر با جهانی از احساس، افسونگری، اوهام، واقعیت و هیجان روبه‌رو می‌شوید. در جلد نخست دیدید که «ماریکو» در تمام زندگی خود می‌خواست چیزی فراتر از یک دختر نجیب باشد. او به‌عنوان یک دختر هرگز از زندگی‌اش راضی نبود؛ به‌ویژه اکنون که با پسر امپراطور نامزد شده بود. ماریکو در راهِ رفتن به پایتخت، از یک شبیخون فرار می‌کند و تنها بازماندهْ خودش است؛ بنابراین تلاش می‌کند به جمعیت سیاه‌جامگان یعنی همان کسانی که به او حمله کردند، نفوذ و انگیزه‌های آن‌ها را کشف کند. او نمی‌تواند برگردد؛ چراکه برای خانواده‌اش مایهٔ ننگ خواهد بود. در لباس یک پسر، موفق می‌شود با «تاکدا رانمارو» و فرماندهٔ دوم و بهترین دوستش به نام «اوکامی» آشنا شود. او به‌زودی متوجه می‌شود که حقیقت بسیار پیچیده است و شروع به زیر سؤال‌بردن همهٔ چیزهایی می‌کند که در تمام زندگی‌اش به آن‌ها اعتقاد داشت.

در کتاب حاضر که جلد دوم از مجموعه کتاب «شعله در مه» (یک مجموعهٔ دوجلدی) است، ماریکوی ۱۷ساله برای نفوذ به قبیلهٔ سیاه‌جامگان و برقراری عدالت در حق کسانی که قصد کشتنش را داشتند، هفته‌ها نقش یک پسر را بازی کرده، اما به‌هیچ‌وجه انتظار نداشت در میان آن جنگجویان جایگاهی خاص خودش به دست آورد. برایش از این هم بعیدتر بود که عاشق شود! اکنون برای نجات جان پسری که عاشقش است، باید به قصر سلطنتی برود و به نوعی زندگی تن دهد که هرگز علاقه‌ای به آن نداشته است. اوکامی دستگیر شده و اعدامش حتمی است. ماریکو برای اطمینان از زنده‌ماندن او حاضر است به هر کاری دست بزند؛ حتی اگر مجبور شود با برادر امپراتور ازدواج کند و تا ابد از اوکامی دور بماند‌. با استقرار ماریکو در قصر و تلاش‌های روزانه‌اش برای دوست پیداکردن و اقدام‌های شبانه‌اش برای نجات اوکامی، رازهای دربار کم‌کم برایش فاش می‌شود. شلیک یک تبر، جریانی از اتفاقات مرگبار را به راه می‌اندازد که حتی قوی‌ترین جادو هم نمی‌تواند مهارش کند. ماریکو و اوکامی از هیچ اقدامی برای جبران اشتباهات گذشته و بازگرداندن شکوه سابق پادشاهی که در آن آشوب جنگ از میان رفته، فروگذار نمی‌کنند و در این میان امیدوارند پس از فرونشستن گردوغبار جنگ، راهی برای با هم بودن پیدا کنند. رنی عهدیه در این مجموعه زندگی به‌عنوان یک دختر در دوران فئودالی ژاپن و در میان سامورایی‌ها را به تصویر می‌کشد. شما در این کتاب به دورانی وارد می‌شوید که تنها به‌واسطهٔ جنسیت و جایگاه اجتماعی و نه شایستگی افراد، سرنوشتشان بدون اختیارشان تغییر می‌کرد.

خواندن کتاب شعله در مه (جلد دوم؛ دود در خورشید) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به نوجوانان دوستدار رمان تاریخی و فانتزی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب شعله در مه (جلد دوم؛ دود در خورشید)

«فریاد یومی درآمد: «نباید بکشین‌شون. الان ذهن‌شون متعلق به خودشون نیست.» در حین حرف‌زدن، خنجرهایش را در غلاف فرو کرد. «بهترین کاری که از دست‌مون برمی‌آد اینه که جلوِ پیشروی‌شون رو بگیریم.»

اوکامی گفت: «تا وقتی که دارن با خونسردی مردم رو به قتل می‌رسونن، فکر نمی‌کنم مهم باشه که کنترل ذهنشون دست خودشونه یا نه. اما یومی هم درست می‌گه. بعضی‌هاشون پیر هستن. خودم حداقل پنج‌تا از این موجودات بیچاره رو دیدم که کمتر از ده سال سن داشتن. بچه بودن.» چهره‌اش درهم رفت. «نمی‌تونیم بکشیم‌شون.»

هاروکی مقداری خاکستر را از کوسوده‌اش تکاند و گفت: «همین‌طوره.» ابر خاکستر دورتادورش به هوا بلند شد، اما به‌نظر نمی‌آمد برایش اهمیتی داشته باشد. بالاخره شغلش آهنگری بود و همیشه با چیزهای در حال سوختن سروکار داشت.

دود از آتش پخش‌شده در محلهٔ ایواکورا دور تا دورشان چرخ می‌زد و جلوِ تابش نور خورشید را می‌گرفت. خیلی از مردم از شهر فرار کرده بودند. خراجگزارانی که میناموتو رایدن از شرق طلب کرده بود، دو روز پیش حرکت کرده بودند اما به این زودی‌ها نمی‌رسیدند. و به‌نظر می‌رسید پایانی بر این موجودات دیوانه که قصد نابودی شهر را داشتند، نبود. نمی‌شد فهمید که از کجا آمده بودند و به کجا می‌رفتند.»

روش های تجزیه و تحلیل مالی
محمد اسماعیل فدایی نژاد
کتاب کار اضطراب، افسردگی، وسواس و عزت نفس
تراویس ولز
راهنمای جامع بهبود ترکیب بدن با نگرش تغذیه
جف نیپارد
خواهرم، قاتل زنجیره ای
اوینکن بریث‌ویت
پنج جستار در باب فلسفه طبیعت و سوژه
مجتبی جعفری
افزوده ها بر فرهنگ نماد‌ها (جلد ششم)
ژان شوالیه
زندگی من
ایگور استراوینسکی
زن شمع فروش
مهری السادات موسوی مهدویان
رشد آموزش از راه دور در ایران
مهران فرج‌اللهی
منظومه عشق
علی خداویسی
کدینگ در شبکه‌های مخابراتی
حمیدرضا قنبری
حجاب و تکامل اجتماعی
علیرضا پیروزمند
ترجمه و تلخیص بارداری و زایمان ویلیامز ۲۰۱۸؛ جلد ۳
دپارتمان زنان و زایمان گزینه پارسیان طب
یونگ می گوید
ویلیام مک گوایر
مولویت و ارشادیت در اوامر قانونی
علی اکبر توکلی
زمین مادران
شهزاده سمرقندی (نظراوا)
نگاه من
محمدحسین نقیان فشارکی
ما برای بهتر شدن آمده ایم (جلد اول)
حمیدرضا تندکیها
نجات جنگل ها
شارون دالگلیش
التوحید الالهی فی نهج البلاغه
ماجد کاظمی
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۲۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۲۲ صفحه

حجم

۳۲۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۲۲ صفحه

قیمت:
۱۷۸,۰۰۰
تومان