دانلود و خرید کتاب اینشتین جوزف شوارتس ترجمه آرام قریب
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اینشتین اثر جوزف شوارتس

کتاب اینشتین

نویسنده:جوزف شوارتس
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب اینشتین

کتاب الکترونیکی اینشتین نوشتۀ جوزف شوارتس و ترجمۀ آرام قریب است و انتشارات شیرازه کتاب ما آن را منتشر کرده است. کتاب اینشتین با زبانی ساده همراه با کمک‌گرفتن از تصاویر به بررسی زندگی این دانشمند بزرگ تاریخ می‌پردازد.

درباره کتاب اینشتین

آلبرت اینشتین فیزیک‌دان مشهور آلمانی است. او در طی پژوهش‌های خود، نسبیت عام و نسبیت خاص را مطرح کرد و تأثیر بزرگی بر کیهان‌شناسی و فیزیک نظری گذاشت و درنهایت توانست به نوبل فیزیک دست پیدا کند. از جمله کتاب‌های مهم آلبرت اینشتین می‌توان به کتاب «نظریه نسبیت خاص و عام» و «جهانی که من می‌بینم» اشاره کرد. آلبرت اینشتین علاوه بر فعالیت‌های علمی خود، به کنش‌های سیاسی نیز دست می‌زد. فعالیت‌های علمی او در میانهٔ جنگ جهانی اول متوقف شد. او از جملهٔ معدود روشنفکرانی بود که در آن سال‌ها بیانیه‌ای امضا کردند و از حکومت آلمان خواستند وارد جنگ نشود.

پس از سیر کوتاهی در بابل، یعنی محل تولد ریاضیات و سپس سفری در تاریخ علم فیزیک، کتاب اینشتین خواننده را به بازبینی دومین انقلاب صنعتی که به‌واسطهٔ کشف الکتریسیته، مغناطیس و فنّاوری‌های لازم برای مهارکردن آن‌ها به وقوع پیوست، دعوت می‌کند. برای رسیدن به کشف مهم انیشتین در مورد رابطۀ انرژی و جرم که مبنای شناخته‌شده‌ترین معادله قرن بیستم یعنی ۲ E=MC است، خواننده با آرای افرادی چون گالیله، فارادی و نیوتن آشنا می‌شود. با مطالعهٔ این کتاب همچنین می‌توان آموخت که چرا ممکن نیست جسمی تندتر از سرعت نور حرکت کند. این قدم اول درعین‌حال شرحی است از زندگی و آرای اجتماعی انسانی که در یکی از پرتلاطم‌ترین دوره‌های تاریخ بشریت زندگی کرد و همواره در کنار فعالیت‌های علمی‌اش سعی در فهم و درک و یافتن راه‌حل‌هایی برای مسائل تلخ و نگران‌کننده‌ای داشت که همراه با پیشرفت علم، سرنوشت بشر را در قرن بیستم میلادی رقم زدند.

خواندن کتاب اینشتین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای افرادی که به خواندن زندگی‌نامۀ دانشمندان علاقه دارند مناسب است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۹٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۲۹٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان