دانلود و خرید کتاب خلق مجدد تیم ها مارک ساموئل ترجمه محمدرضا ترابیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خلق مجدد تیم ها اثر مارک ساموئل

کتاب خلق مجدد تیم ها

معرفی کتاب خلق مجدد تیم ها

کتاب «خلق مجدد تیم ها» نوشتۀ مارک ساموئل، سارا ساموئل و ترجمۀ محمدرضا ترابیان است و انتشارات دیده بان قلم فرتاک آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب خلق مجدد تیم ها

کتاب خلق مجدد تیم‌ها دربارۀ تشکیل تیم‌هایی با عملکرد بالا است. نویسندگان کتاب بعد از دیدن نتایج ضعیف روش‌های تیم‌سازی سنتی شروع به تحقیق می‌کنند و با استفاده از تجربیاتشان در زمینۀ آمار و اندازه‌گیری اثربخشی تیم‌ها و همچنین بر اساس همبستگی‌های قابل‌اندازه‌گیری بین نتایج، عملکرد و روابط موجود توانستند قطعۀ گمشده را پیدا کنند. کتاب خلق مجدد تیم‌ها این قطعۀ گمشده را آموزش می‌دهد و خوانندگان مراحل عملی و ابزارهای لازم برای توسعۀ تیم‌های مختلف با استفاده از رویکرد تیم‌سازی مؤثر و پایدار را فرا خواهند گرفت. مارک ساموئل، سارا ساموئل برای فهم هرچه بیشتر خوانندگان از نمونه‌های واقعی برای آموزش استفاده کرده‌اند و تلاش کرده‌اند بدون نام‌بردن از سازمان‌ها تجربیاتشان را در اختیار مخاطبان بگذارند تا متوجه شوند چطور در عرض چند ماه به نتایج مهمی دست پیدا کرده و تا چندین سال آن را حفظ کرده‌اند.

کتاب خلق مجدد تیم‌ها استراتژی‌های جدیدی را معرفی می‌کند که منبع خوبی برای رهبران و تسهیلگران تیم‌ها، مدیران اجرایی سطح c و همچنین مشاورانی است که در جهت بهبود عملکرد و نتایج تیم‌ها فعالیت می‌کنند. این کتاب همچنین مطالب مهم و کاربردی دربارۀ عادت‌های تیمی در اختیار خواننده می‌گذارد که می‌تواند بازی تیم‌سازی را عوض کند.

این کتاب در ۹ فصل ارائه شده است. عناویل فصل های کتاب عبارت است از: «فصل اول: چگونه متوجۀ وجود یک قطعۀ گمشده شدم!»، «فصل دوم: زیر پا گذاشتن قوانین تیم سازی»، «فصل سوم: رویکردی متضاد برای ایجاد تیم های مؤثر»، «فصل چهارم: قطعۀ گم شده»، «فصل پنجم: راز تحول پایدار و تغییر فرهنگ»، «فصل ششم: پاسخگویی تیم در برابر مدیریت مؤثر تغییر»، «فصل هفتم: استفاده از قدرت تیم ها برای تغییر سریع کسب وکار و فرهنگ خود»، «فصل هشتم: سه شایستگی اصلی تیم که هیچ کس آموزش نمی دهد»، «فصل نهم: بردن تیم هايی خود به سطح بعدی»

خواندن کتاب خلق مجدد تیم‌ ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کتاب‌های موفقیت، خودیاری و کسب‌و کار و همچنین رهبران، مشاوران و مدیران تیم‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب خلق مجدد تیم‌ ها

«ایجاد دستورالعمل‌های تیم می‌تواند در ابتدای جلسۀ تیم‌سازی جهت ایجاد یک رویکرد ایمن برای ارتباط افراد با یکدیگر، نشان‌دادن احترام و گوش‌دادن باز مفید باشد. اما وقتی اعضاي تیم با دستورالعمل‌ها موافقت می‌کنند، اغلب هیچ قصد یا مسئولیتی برای رعایت این دستورالعمل‌ها ندارند. البته، وقتی انسانیت هر کسی نمایان می‌شود و آن‌ها دستورالعمل‌ها را زیر پا می‌گذارند، اغلب تبدیل به بهانه‌ای برای عدم اعتماد به یکی از اعضای تیم یا کل تجربۀ تیم‌سازی می‌شود»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۱۷ صفحه

حجم

۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۱۷ صفحه

قیمت:
۷۸,۰۰۰
تومان