دانلود و خرید کتاب اصول هفتگانه ثروتمندان رابرت کیوساکی ترجمه ابوالفضل طاهریان ریزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اصول هفتگانه ثروتمندان اثر رابرت کیوساکی

کتاب اصول هفتگانه ثروتمندان

معرفی کتاب اصول هفتگانه ثروتمندان

کتاب الکترونیکی «اصول هفتگانه ثروتمندان» نوشتهٔ رابرت کیوساکی، با ترجمهٔ ابوالفضل طاهریان در انتشارات طاهریان چاپ شده است. این کتاب براساس تجربیات شخصی نویسنده و اصول موفقیت‌آمیزی که خود وی در طول زندگی به کار گرفته، نوشته شده است.

درباره کتاب اصول هفتگانه ثروتمندان

این کتاب شامل اصول و راهکارهایی است که به افراد کمک می‌کند تا در هر شرایط و موقعیتی، راهی برای رسیدن به ثروت پیدا کنند. کیوساکی با تأکید بر اهمیت آموزش مالی، سرمایه‌گذاری هوشمندانه و تفکر بلندمدت، به خوانندگان نشان می‌دهد که چگونه می‌توانند با تغییر نگرش و بهره‌گیری از فرصت‌ها، مسیر موفقیت مالی را طی کنند. اصول هفتگانه ثروتمندان راهنمایی عملی و انگیزشی برای افرادی است که می‌خواهند ثروتمند شوند و به استقلال مالی برسند. از جمله مباحثی که در این کتاب شرح داده می‌شوند می‌توان به آموزش مالی و یادگیری مستمر اشاره کرد. از موضوعاتی که در این کتاب بررسی می‌شوند می‌توان به سرمایه‌گذاری هوشمندانه، مدیریت ریسک و بازده، خلق درآمدهای متعدد، استفادهٔ بهینه از بدهی، برنامه‌ریزی مالی و هدف‌گذاری و شبکه‌سازی و ایجاد روابط کاری اشاره کرد.

کتاب اصول هفتگانه ثروتمندان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای افرادی که به دنبال راه‌های عملی و مؤثر برای بهبود وضعیت مالی خود هستند و می‌خواهند با بهره‌گیری از تجربیات یک کارآفرین موفق، به استقلال مالی دست یابند، مناسب است.

درباره رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی از یک خانوادهٔ دورگهٔ ژاپنی - آمریکایی، در هاوایی به دنیا آمد. او پس از پایان دورهٔ دبیرستان، در نیویورک به ادامهٔ تحصیل پرداخت و پس از به پایان رساندن دانشگاه، به نیروی تفنگ‌داران دریایی آمریکا پیوست. به‌عنوان افسر و خلبان هلیکوپترهای سنگین نظامی در جنگ ویتنام حضور داشت. پس از بازگشت از ویتنام و در سال ۱۹۷۷ شرکتی را تأسیس کرد و به تولید کیف پول مردانه از نایلون و ولکرو پرداخت. در ادامهٔ زندگی حرفه‌ای خود، مؤسسه‌ای به نام مؤسسهٔ بین‌المللی آموزش تأسیس کرد و به آموزش تجارت و سرمایه‌گذاری در ۷ کشور جهان پرداخت. این تاجر موفق در ۴۷ سالگی به سرمایه‌گذاری روی آورد و در این حوزه هم بسیار موفق عمل کرد. رابرت کیوساکی کلاس‌هایی برگزار می‌کند و در آن‌ها از سرمایه‌گذاری با بالاترین بهره و کمترین ریسک و همچنین نحوهٔ بیدارشدن نبوغ مالی در افراد می‌گوید. «چهارراه پولسازی»، «پدر پولدار، پدر بی‌پول» و «جوان و پولدار بازنشسته شوید» از آثار مکتوب او است.

بخشی از کتاب اصول هفتگانه ثروتمندان

«بسیاری هستند که با پس‌انداز همیشه به فکر روز مبادا که هیچ وقت نمی‌رسد هستند

به همین دلیل است که ۴۰۱k برای آنها بسیار جذاب است. این طرح در واقع احساس سرمایه‌گذار بودن را برای آنها فراهم می‌کند و مانند پس‌انداز احساس امنیت می‌دهد؛ اما سرمایه‌گذاران باهوش واقعاً می‌دانند که ۴۰۱k یک طرح پس‌انداز است. در حقیقت یک سرمایه‌گذار باهوش به دنبال بازدهی بالاتر است و در عین حال سرمایه باید بتواند ارزش خود را حفظ کند. پس‌اندازکنندگان نیز افرادی هستند که برای پس‌انداز کردن پول واقعاً سخت کار می‌کنند. متأسفانه مادرم در این دسته قرار داشت. او از سوپرمارکتی به سوپرمارکت دیگر سفر می‌کرد تا کالای تخفیف‌دار بخرد و عمر و زمان خود را خرج می‌کرد تا سکه‌هایش را پس‌انداز کند. او نه تنها دلارهایش را هزینه بنزین می‌کرد، بلکه زمان زیادی را برای پس‌انداز کردن پول تلف می‌کرد.

شما می‌شنوید که بسیاری از خرده‌فروشان به این نوع افراد متوسل می‌شوند: «بیا اینجا، دیوانه‌وار خرید کن و پول پس‌انداز کن، زیرا همه چیز در دسترس است.» مردم در واقع با کلمه «پس‌انداز» جذب، کور و کر می‌شوند. آنها در واقع در حال از دست دادن پول با خرید چیزهایی هستند که به آنها نیازی ندارند، اما آنها این کار را در ذهن خود توجیه می‌کنند زیرا فکر می‌کنند در حال پس‌انداز کردن پول هستند. آنها در حال صرفه‌جویی در پول برای چیزهایی هستند که بدهی یا چیزهای تجملاتی هستند، همان‌طور که من آنها را بدهی می‌نامم، آنها به هیچ وجه در دارایی‌های واقعی، پول پس‌انداز نمی‌کنند.»

معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۴۷٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۵۴۷٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان