دانلود و خرید کتاب بررسی رویکرد عزت نفس با اضطراب سیده مرضیه تقوی ازبری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب بررسی رویکرد عزت نفس با اضطراب

کتاب بررسی رویکرد عزت نفس با اضطراب  نوشتهٔ سیده مرضیه تقوی ازبری و صفورا جوینده محجوب و اعظم حاجی احمدی و مریم رسولی و زهرا عباس پور آلیانی است. انتشارات آذرفر این کتاب را منتشر کرده است. 

درباره کتاب بررسی رویکرد عزت نفس با اضطراب

کتاب بررسی رویکرد عزت نفس با اضطراب به مسئلهٔ عزت نفس و مقوله‌ٔ خودارزشمندی از اساسی‌ترین عوامل رشد مطلوب شخصیت کودکان و نوجوانان می‌پردازد. امروزه در اصلاح و درمان بسیاری از اختلالات شخصی و رفتاری کودکان و نوجوانان نظیر اضطراب به عنوان اولین یا بهترین گام می‌توان به ارزیابی و پرورش احساس عزت نفس و تقویت اعتماد به نفس و مهارت‌های فردی و اجتماعی آنان پرداخت. برای اینکه کودکان و نوجوانان بتوانند از حداکثر ظرفیت‌ها و توانایی‌های خود استفاده کنند بایستی نگرش مثبت و درستی ار خود و محیط پیرامون خود داشته باشند. 

خواندن کتاب بررسی رویکرد عزت نفس با اضطراب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روانشناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بررسی رویکرد عزت نفس با اضطراب

«همه‌ٔ‌ کودکان و نوجوانان دوست می‌دارند که در کانون خانواده پدر و مادر خود را هدایت‌گری دلسوز مدیر سنگربانی مقتدر ببینند تا در سایهٔ چنین حامیان و شماوران صبور و مقاوم از نعمت امنیت و آسایش بهره‌مند شوند و به دور از دغدغه‌های فکری و تشویق‌ها روانی به گذرندان اوقات فراغت تحصیل و کاوش‌های علمی و ذهنی بپردازند».

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۶۲٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۱ صفحه

حجم

۵۶۲٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۱ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان