دانلود و خرید کتاب توانمندسازی به مثابه مزیت رقابتی سازمان ها عامر دهقان نجم آبادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب توانمندسازی به مثابه مزیت رقابتی سازمان ها اثر عامر دهقان نجم آبادی

کتاب توانمندسازی به مثابه مزیت رقابتی سازمان ها

معرفی کتاب توانمندسازی به مثابه مزیت رقابتی سازمان ها

کتاب توانمندسازی به مثابه مزیت رقابتی سازمان ها نوشتهٔ عامر دهقان نجم آبادی، حمید کاکایی، شبرنگ صفرپور و کتایون جلالیان است. انتشارات نور علم این کتاب در حوزهٔ مدیریت سازمانی را منتشر کرده است.

درباره کتاب توانمندسازی به مثابه مزیت رقابتی سازمان ها

عامر دهقان نجم آبادی، حمید کاکایی، شبرنگ صفرپور و کتایون جلالیان در کتاب توانمندسازی به مثابه مزیت رقابتی سازمان ها به این نکته اشاره می‌کنند که امروزه منابع انسانی، نقشی مهم در سازمان‌ها ایفا می‌کند. این منبع می‌تواند توسعهٔ مزیت رقابتی، خلق ارزش و بقا در بازار را به ارمغان بیاورد. نویسندگان این اثر با ارجاع به مقاله‌های معتبر، به خواننده نشان می‌دهند که بهترین سازمان‌ها، سازمان‌هایی هستند که رویه‌های متمایزی نسبت به سایر سازمان‌ها برای نیروی کار خود دارند و بر اساس آن، نیازها و اولویت‌های خود را اتخاذ می‌کنند. توانمندسازی بخش طبیعی و ضروری سیستم مدیریت منابع انسانی است. سازمان‌هایی که شرایطی را ایجاد می‌کنند تا در آن از نیروی انسانی حمایت شود و مشارکت آن‌ها را در تصمیمات و اهداف سازمانی تقویت می‌کند، سطح بالایی از رضایت و تعهد شغلی را در کارکنان به وجود می‌آورد و در نهایت با بهبود عملکرد و افزایش نوآوری، مزیت رقابتی به دست می‌آورد. طبق آمار موجود در این اثر امروزه بیش از ۷۰درصد سازمان‌ها توانمندسازی را برای حداقل بخشی از کارکنان خود اتخاذ کرده‌اند. به منظور موفقیت در محیط کسب‌وکار جهانی، سازمان‌ها به دانش، ایده‌ها، انرژی و خلاقیت هر کارمند نیاز دارند.

بحث قابلیت‌ها و توانمندی سازمان‌ها از دیرباز مورد توجه محققین سرتاسر دنیا بوده است. توانمندی اشاره به قابلیت‌هایی دارد که می‌تواند با تکیه بر منابع داخلی یا منابع خارجی سازمان‌ها باشد. اکثر محققان به این موضوع اشاره داشته‌اند که اگرچه این توانمندی‌ها مهم هستند و باید همزمان به آن‌ها توجه داشت، توجه به توانمندی داخلی می‌تواند نقش مهم‌تری در موفقیت سازمان داشته باشد. یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های توانمندی داخلی سازمان، بحث نیروی انسانی شایسته و توانمند است. هرگاه سازمان‌ها به توانمندسازی نیروی انسانی اهمیت دهند، می‌توانند این انتظار را داشته باشند تا در محیطی رقابتی و پویا به اهدافشان دست پیدا کنند و سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهند. باتوجه‌به اهمیت موضوع، نویسندگان در کتاب حاضر سعی کرده‌اند تا با اتکا بر نظریه‌های مختلف صاحب‌نظران و سوابق پژوهشی موجود در زمینهٔ توانمندسازی و مزیت رقابتی، به‌صورت ساده و کاربردی به بررسی موضوعات مرتبط با این دو حوزه بپردازند.

خواندن کتاب توانمندسازی به مثابه مزیت رقابتی سازمان ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به مدیران سازمان‌های علاقه‌مندان به حوزهٔ منابع انسانی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان