دانلود و خرید کتاب ارتباطات بازرگانی آرتور اچ بیل ترجمه باقر باقریان کاسگری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب ارتباطات بازرگانی

کتاب ارتباطات بازرگانی نوشتهٔ آرتور اچ بیل و دایل ام اسمیت و مارتی برونستاین با همراهی کانی ایزبل و ترجمهٔ باقر باقریان کاسگری و طاهره نورسته است. انتشارات چاپ و نشر بازرگانی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب ارتباطات بازرگانی

کتاب ارتباطات بازرگانی حاوی نگرشی بر الگوهای کاربردی مراودات تجاری است. این کتاب علاوه بر معرفی روش‌های ارتباطات صحیح در روابط تجاری، به معرفی راهکارهای عملی به‌منظور ارتقای مهارت‌ها به‌عنوان یک ارتباط‌گر عالی پرداخته است؛ چراکه مهارت‌ها یا دانش‌های اکتسابی تنها زمانی ارزشمند خواهند بود که در صورت نیاز بتوان از آن‌ها عملاً استفاده کرد؛ به عبارت دیگر اولین وجه اشتراک میان ارتباط برقرارکنندگان کلیدی، درک و حس بالایی است که نسبت به محیط و شرایط دارند؛ در ضمن آن‌ها باید شنوندگانی دانا و دقیقی باشند تا بتوانند به‌خوبی متوجه حالات، پویایی، نگرش‌ها، ارزش‌ها و نگرانی‌های دیگران بشوند؛ به‌گونه‌ای که بتوانند نه‌تنها درک خوبی از محیط پیرامون ایجاد کنند، بلکه شیوهٔ بیان خود را بدون کمترین اشتباه با محیط یادشده تطبیق دهند.

این کتاب، مطالب خود را با عنوان «درک مفاهیم ارتباطات بازرگانی» آغاز کرده و در ادامه از تسلط‌یافتن بر مهارت‌های ارتباطیِ ابزارهای دریافت و ارسال پیام‌ها، ۳ راه‌حل مؤثر برای رفع کشمکش و ناسازگاری و حفظ آرامش و صلح درمحل کار، نگارش برای پیام‌گیرندگان تجاری (توسعهٔ پیام مؤثر)، نوشتن و بازبینی مکاتبات تجاری (تکنیک‌هایی برای نگارش پیام)، نوشتن نامه‌های تجاری مثبت (پیغام‌های معمول در کار)، نگارش پیام‌های منفی راهبردی برای حذف اثرات اخبار بد و... سخن گفته است.

خواندن کتاب ارتباطات بازرگانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران حوزهٔ ارتباطات بازرگانی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ارتباطات بازرگانی

«محیط کار اغلب به‌گونه‌ای سازمان‌دهی شده است که کارکنان بخشی از کار خود را به‌صورت تیمی انجام می‌دهند. اگر شما در پست‌های مدیریتی باشید، بخش عمده‌ای از اقتضای کاری شما این است که بتوانید ارتباط مؤثری با دیگر کارکنان، همکاران و رؤسا داشته باشید. ارتباط بین افراد در محیط کاری اغلب شبیه همکاری در مسابقه طناب‌کشی است. طناب به‌عنوان استعاره‌ای برای ارتباط و پیوند بین افراد در هنگام برقراری ارتباط است. هرچه بین دو گروه بیشتر کشیده شود، فشار بیشتر خواهد بود و مکالمه و ارتباط خلاقیت کمتری خواهد داشت. متناوباً وقتی هیچ یک از گروه‌ها تلاش نکند که طناب را نگه دارد، پیوند گسسته می‌شود. در هر دو مورد، فشارها و تنش‌هایی که مانع برقراری ارتباط مؤثر می‌شوند، به‌وجود خواهد آمد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۳۳ صفحه

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۳۳ صفحه

قیمت:
۸۴,۵۰۰
تومان