دانلود و خرید کتاب زبان بدن آلن پيز ترجمه فهیمه شاه محمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زبان بدن اثر آلن پيز

کتاب زبان بدن

معرفی کتاب زبان بدن

کتاب زبان بدن نوشتۀ آلن پیز و باربارا پیز با ترجمۀ فهیمه شاه‌محمدی در انتشارات نگاه آشنا به چاپ رسیده است. این کتاب، کلیدها و نشانه‌های غیرکلامی را در حرکات بدن توضیح می‌دهد که بر اساس آن‌ها بتوانید افکار دیگران را بخوانید.

درباره کتاب زبان بدن

ارتباطات غیرکلامی به‌ویژه زبان بدن تأثیر زیادی در روابط روزمره دارد. بسیاری از ما نمی‌دانیم که چگونه باید زبان بدن را تفسیر کنیم و متوجه این موضوع نیستیم که بدن خودمان نیز چگونه در حال گفت‌و گو با دیگران است. کتاب زبان بدن که یکی از پرفروش‌ها در زمینۀ این موضوع است، هر قسمت از زبان بدن و اشاره را جداگانه بررسی کرده و آن را در قالب اصطلاحات ساده و قابل‌ فهم توضیح داده است. آلن پیز و بارابرا پیز از متخصصان برجستۀ زبان بدن در جهان هستند.

 کتاب زبان بدن، هرکدام از علائم و عناصر تشکیل‌دهندۀ زبان بدن را جداگانه بررسی کرده است. ارتباط بدون کلام، فرایندی پیچیده‌ است که شامل مردم، کلمات، تُن صدا و حرکات بدن می‌شود. همیشه افرادی هستند که با ترس ادعا می‌کنند مطالعۀ زبان بدن و به کار بردن اطلاعات علمی آن و خواندن افکار و رازهای مردم، به قصد سوءاستفاده و چیره شدن بر آنان است. این کتاب سعی کرده است به خواننده آگاهی بیشتری دربارۀ ارتباط با هم‌نوعش بدهد تا به درک عمیق‌تری از دیگران و در نتیجه خودش دست یابد. آگاهی از عملکرد هر چیز، زندگی با آن را ساده‌تر می‌کند.

در این کتاب، خلاصه‌ای از دستاوردهای پژوهشگران علم رفتارشناسی با تحقیقات مشابه‌ای که در زمینۀ جامعه‌شناسی، انسان‌شناسی، جانورشناسی، آموزش و پرورش، روانکاوی، مشاورۀ خانوادگی و هنر فروشندگی انجام شده است ترکیب شده‌اند. کتاب برگرفته از دستاوردهایی است که نویسنده از طریق فیلم، تجربۀ رودررو و مصاحبه‌ با افرادی که آن‌ها را استخدام کرده و آموزش داده و یا طی سال‌ها به آن‌ها چیزی فروخته‌ به دست آمده است.

هدف کتاب، در وهلۀ اول، دادن دستورالعمل‌هایی به فروشندگان، مدیران تجاری و مدیران اجرایی بود؛ اما از زمان تدوین آن، دامنه‌اش بسیار گسترده شد و هر کسی بدون در نظر گرفتن شغل و مقام اجتماعی‌اش قادر خواهد بود با استفاده از این کتاب، به درک بهتری از دیدارهای رودررو برسد.

کتاب زبان بدن به خواننده کمک می‌کند تا با آگاهی بیشتر دربارهٔ واکنش‌های خود تصمیم بگیرد و بهترین رفتار را در برخورد با دیگران داشته باشد. این موضوع کمک می‌کند که فرد همیشه یک قدم از دیگران جلوتر باشد.

کتاب زبان بدن در ۱۸ فصل تدوین شده است. عنوان فصل‌ها عبارت‌اند از:

فصل اول: درک مفاهیم پایه؛ فصل دوم: قدرت در دستان شماست؛ فصل سوم: جادوی لبخندها و خنده‌ها؛ فصل چهارم: نشانه‌های بازو؛ فصل پنجم: تأثیر تفاوت‌های فرهنگی در علائم غیرکلامی؛ فصل ششم: حرکات دست و انگشت شست؛ فصل هفتم: علائم مرتبط با ارزیابی و فریب دادن؛ فصل هشتم: حرکات چشم؛ فصل نهم: مهاجمان فضایی، قلمروها و فضاهای شخصی؛ فصل دهم: چه‌گونه طرز قرارگرفتن پاهایتان افکار شما را لو می‌دهد؟؛ فصل یازدهم: سیزده حرکت معمول که در طول روز شاهد آن هستید؛ فصل دوازدهم: چه‌گونه یک رابطه ایجاد کنید؟؛ فصل سیزدهم: رازهای نهفته در علائم مرتبط با سیگار، عینک و آرایش؛ فصل چهاردهم: نحوه اشارات بدن به نکاتی که ذهن خواهان رفتن به سوی آن است؟؛ فصل پانزدهم: نشانه‌های مالکیت و قلمرو افراد؛ فصل شانزدهم: ترتیب نشستن افراد و دلایل آن؛ فصل هفدهم: مصاحبه‌ها، نقش قدرت و سیاست‌های اداری؛ فصل هجدهم: همۀ اشارات و علائم را کنار هم بگذارید.

خواندن کتاب زبان بدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های موفقیت، خودیاری و همۀ کسانی که به‌دنبال بهبود روابط اجتماعی خود هستند پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی نویسنده
آلن پيز

آلن پیز نویسنده، مدرس و متخصص زبان بدن است. او متولد سال ۱۹۵۲ در ملبورن استرالیاست. آلن پیز نویسنده‌ی‌ پرکار و محبوبی است و عناوین مختلفی از کتاب‌هایش در لیست کتاب‌های پرفروش قرار گرفته‌اند. آلن پیز مدیرعامل یک شرکت مشاوره‌ در سیدنی است و در آن به تولید و تهیه‌ی فیلم‌ برای ارائه‌‌ به شرکت‌های مختلفی در سراسر جهان، برای آموزش کارکنان و مدیران نیز می‌پردازد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان