دانلود و خرید کتاب بیشعوری خاویر کرمنت ترجمه فاطمه آقاخانی چنگی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب بیشعوری

کتاب «بیشعوری» نوشتۀ خاویر کرمنت و ترجمۀ فاطمه آقاخانی چنگی و فاطمه غلام زاده ماتک است و انتشارات نگاه آشنا آن را منتشر کرده است. این کتاب راهنمایی عملی برای شناخت و درمان خطرناک‌ترین بیماری تاریخ بشریت یعنی بی‌شعوری است. 

درباره کتاب بیشعوری

از نظر خاویر کرمنت، نویسندۀ کتاب، بی‌شعوری یک عیب شخصی نیست؛ بلکه یک نوع اعتیاد است و اعتراف می‌کند که خودش هم‌سال‌های زیادی با اعتیاد به بی‌شعوری دست‌وپنجه نرم کرده است. او اعتقاد دارد که با گفتن داستان بی‌شعوری خودش می‌تواند به مردم کمک کند تا بی‌شعوری را بشناسند و در مسیر بهبودی قدم بردارند؛ بنابراین کتاب را با مقدمه‌ای دربارۀ زندگی خودش و اینکه چگونه متوجه بی‌شعوری خودش شده، آغاز می‌کند.

کتاب بی‌شعوری یک کتاب روان‌شناسی به زبان طنز است که در سال ۱۹۹۰ منتشر و خیلی زود به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان تبدیل شد. این کتاب درواقع بررسی پدیده‌ای به نام بی‌شعوری در جهان مدرن است و رفتارهای افراد، واقعیت‌های زندگی امروز و برخوردهای مردم را توصیف می‌کند. خاویر کرمنت در کتاب بی‌شعوری، مردم بی‌شعور را به چند دستۀ کلی تقسیم کرده و سپس هرکدام از این دسته‌های بادقت بررسی و تشریح می‌کند. مطالب این کتاب بر اساس یافته‌های علمی دانشمندان نیست؛ اما به زبان طنز حقایق بسیار مهمی را در مورد زندگی، رفتار افراد باشعور و تأثیرشان بر اجتماع، سیاست، علوم، تجارت و دین بیان می‌کند.

 فهرست مطالب کتاب بی‌شعوری عبارت است از: «مقدمه»، «بخش اول: بی‌شعوری چیست و چطور یک نفر بی‌شعور می‌شود؟»، «بخش دوم: گونه‌های بی‌شعوری»، «بخش سوم: وقتی جامعه بی‌شعور می‌شود»، «بخش چهارم زندگی با بی‌شعورها»، «بخش پنجم: راه نجات» و «ختم کلام».

خواندن کتاب بیشعوری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کتاب‌های طنز و روان‌شناسی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بیشعوری

«کتاب بی‌شعوری چیزی جز داستان پیمودن مسیر بهبودی و پیشرفت من نیست؛ گرچه می‌تواند یک جرقۀ امید برای هر معتاد به بی‌شعوری باشد. این کتاب یک اعلان آزادی است. دیگر نیازی نیست کسی از بی‌شعور بودن خودش خجالت بکشد، چون این یک بیماری است و مانند همۀ بیماری‌ها راه درمان دارد. هیچ بی‌شعوری نیست که نتواند راهی که من رفتم را طی نکند، همان راهی که به هزاران بی‌شعور دیگر کمک کرده تا دست از بی‌شعوری بردارند. فقط یک گام در این راه وجود دارد که کلید موفقیت است و آن گام این است که فرد شجاعت دست برداشتن از بی‌شعوری را پیدا کند. کالوین استابز، یکی از دوستانم، دوست دارد همیشه در این باره یک داستان تعریف کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۳۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۶۳۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان