دانلود و خرید کتاب مکانیک جامدات آر. سی. هیبلر ترجمه عطا حجت کاشانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مکانیک جامدات اثر آر. سی. هیبلر

کتاب مکانیک جامدات

معرفی کتاب مکانیک جامدات

کتاب مکانیک جامدات نوشتهٔ آر. سی. هیبلر و ترجمهٔ عطا حجت کاشانی و محمد جهانگیری است. دانشگاه بین المللی اهل بیت این کتاب را منتشر کرده است.‏

درباره کتاب مکانیک جامدات

کتاب مکانیک جامدات ویرایش دهم کتاب و بر اساس واحد SI است. این کتاب در ۱۴ فصل سازمان‌بندی شده است. فصل اول شامل مروری بر مفاهیم اساسی استاتیک و در ادامهٔ فصل معادلاتی جهت محاسبهٔ تنش‌های برشی و تنش‌های نرمال ارائه شده است و همچنین در مورد تنش نرمال تحت اعمال بار محوری و تنش برشی ایجاد شده توسط نیروی برشی مستقیم ارائه شده است. در فصل دوم کرنش برشی نرمال تعریف می‌شود. در فصل سوم برخی از مشخصات مکانیکی مهم مصالح مورد بررسی قرار می‌گیرد. مفاهیم مربوط به بار محوری، پیچش و خمش به ترتیب در فصول چهارم و پنجم و ششم مورد بررسی قرار می‌گیرد. در تمامی این فصل‌ها مشخصات مکانیکی مصالح به‌صورت الاستیک و پلاستیک پوشش داده شده است. فصل نهم تبدیلات تنش‌ها توضیح داده می‌شود و در فصل دهم روش‌های محاسبه تبدیلات کرنش ارائه می‌شود. در فصل یازدهم با مروری بر موارد ذکر شده در فصول قبل روش‌های طراحی تیرها و محورها توضیح داده می‌گردد. فصل دوازدهم شامل روش‌های مختلفی جهت محاسبه تغییر شکل‌هاست. فصل سیزده کمانش ستون و در فصل آخر کاربردهای متفاوت روش انرژی برای محاسبهٔ تغییر شکل‌هاست. 

درباره انتشارات دانشگاه بين‌المللی اهل بيت عليهم‌السلام

دانشگاه بين‌المللی اهل بيت عليهم‌السلام در راستای رسالت خود و به‌منظور کمک به ارتقای علمی و تأمين نيازهای علمی، پژوهشی و تخصصیِ دانشجویان و پژوهشگران مسلمان و توانمندسازی آن‌ها، همچنین كمک به شناخت فرهنگ و تمدن اسلامی در سال ۱۳۸۳ و در مقطع تحصیلات تکمیلی، در قالب یک مرکز دانشگاهی محدود تأسیس و در سال ۱۳۹۰ به دانشگاهی جامع تبدیل شد و فعالیت خود را آغاز کرد. این دانشگاه، در رشته‌های مختلف دانشگاهی میزبان دانشجویان بسیاری از ملیت‌های مختلف بوده است؛ همچنین مفتخر است عضو انجمن بین‌المللی دانشگاه‌ها (وابسته به سازمان یونسکو) باشد و در کنار آموزش، هر ساله میزبان اساتید و پژوهشگران مطالعات شرق‌شناسی برای فرصت‌های مطالعاتی از سراسر جهان است. کتاب حاضر را انتشارات این دانشگاه منتشر کرده است.

خواندن کتاب مکانیک جامدات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مکانیک پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۷٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۵۱۷ صفحه

حجم

۵۷٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۵۱۷ صفحه

قیمت:
۱۲۴,۰۰۰
تومان