دانلود و خرید کتاب چرا مردان عاشق زنان زیرک می شوند؟ شری آرگو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چرا مردان عاشق زنان زیرک می شوند؟ اثر شری آرگو

کتاب چرا مردان عاشق زنان زیرک می شوند؟

معرفی کتاب چرا مردان عاشق زنان زیرک می شوند؟

کتاب «چرا مردان عاشق زنان زیرک می شوند؟» نوشتۀ شری آرگو و ترجمۀ اکرم شکرزاده است و انتشارات نگاه آشنا آن را منتشر کرده است. 

درباره کتاب چرا مردان عاشق زنان زیرک می شوند؟

کتاب چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟ یک کتاب راهنما برای تمام زنان است. صفتی که در عنوان کتاب برای زنان به کار برده شده، اشاره به لحن شوخ‌طبعانۀ کتاب دارد و به معنای ضمنی خود به کار نرفته است. این کتاب قرار نیست زنان را توصیه به زیرکی، تندخویی و یا سلطه‌جویی کند، منظور شری آرگو، نویسندۀ کتاب از زن زیرک، زنی مهربان و درعین‌حال قوی است؛ زنی که دست از زندگی خود نمی‌کشد، دنبال هیچ مردی راه نمی‌افتد، ‌ از خودش تمام‌قد دفاع می‌کند و اجازه نمی‌دهد مردی تصور کند که بر او مسلط است. زن زیرک می‌داند که چه می‌خواهد اما برای به دست آوردنش خودش را به آتش نمی‌زند. نکته‌ای که شری آرگو بیش‌تر از هر چیزی بر آن تأکید دارد، قدرت تصمیم‌گیری است. قدرت تصمیم‌گیری این توانایی را به زن می‌دهد تا در مواقع لازم از قدرت خود ماهرانه استفاده کند. او در کتاب چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟ زن زیرک را در برابر زن ساده‌لوح قرار می‌دهد که قدرت تصمیم‌گیری ندارد، تحت‌تأثیر فانتزی عاشقانه‌اش است و آن‌قدر در رابطه‌اش از خودگذشتگی می‌کند و انرژی می‌گذارد که از پا می‌افتد.

شری آرگو برای نوشتن کتاب چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟ با صدها مرد مصاحبه کرده است. مهم‌ترین کارکردی که این کتاب جالب برای زنان دارد این است که آن دسته از حرف‌های مردان را می‌خوانند که در زندگی هرگز به آن‌ها نخواهند گفت. کتاب چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند، این نکته را به زنان گوشزد خواهد کرد که موفقیتشان در رابطه هیچ ارتباطی به ظاهرشان ندارد و همه چیز به نگرش آن‌ها ارتباط دارد. کتاب همچنین به زن‌ها یادآوری می‌کند، در جهانی که از زنان انکار خود و خواسته‌هایشان را می‌خواهد، زن زیرک زن توانمندی است که قدرتش را از استقلال فکری‌اش به دست می‌آورد و بر اساس معیارهای خودش زندگی می‌کند.

کتاب چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟ در ۱۰ فصل تنظیم شده است. عناوین فصل‌های کتاب عبارت است از: «فصل اول: از توسری خور بودن تا دختر رؤیایی شدن»، «فصل دوم: چرایی ترجیح زنان زیرک»، «فصل سوم: قانون شیرینی فروشی»، «فصل چهارم:روباه‌صفت بودن (حیله‌گری)»، «فصل پنجم:پریدن از میان حلقه‌ها مانند سگ پودل»، «فصل ششم:دیگر غر نزنید»، «فصل هفتم: کتاب دستور باز محرمانۀ تیم مقابل»، «فصل هشتم:کارت صورتی را نگه دارید»، «فصل نهم:چگونگی بازسازی چالش ذهنی»، و «فصل دهم: نسخۀ جدید و ارتقا یافتۀ زن زیرک ».

خواندن کتاب چرا مردان عاشق زنان زیرک می شوند؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به تمام زنان به ویژه کسانی که قصد ازدواج دارند و زنانی که می‌خواهند روابط بهتری داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چرا مردان عاشق زنان زیرک می شوند؟

«دختر ساده‌لوح مهربان به‌اشتباه فکر می‌کند باید همیشه در دسترس باشد و می‌گوید: نمی‌خواهم بازی در بیاورم. پس می‌گذارد نامزدش بفهمد چقدر هراس ازدست‌دادن او را دارد و مرد خیلی زود احساس می‌کند که این زن صددرصد تحت کنترل اوست. درست در همین‌جاست که زنان شروع به ابراز نارضایتی می‌کنند: او برایم به اندازۀ کافی وقت نمی‌گذارد. او به اندازۀ قبل رمانتیک نیست. زنی که همۀ کارهایش را رها می‌کند و به دیدن نامزدش می‌رود چه پیامی را به او می‌دهد؟ مرد می‌فهمد زن صددرصد می‌خواهد این نامزدی ادامه پیدا کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۱۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۸۱۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۳۸,۵۰۰
تومان