دانلود و خرید کتاب چشم بادامی آن نا ترجمه زهرا عباسی آلنی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چشم بادامی اثر آن نا

کتاب چشم بادامی

نویسنده:آن نا
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب چشم بادامی

کتاب چشم بادامی نوشتۀ آن نا با ترجمۀ زهرا عباسی آلنی در انتشارات نگاه آشنا به چاپ رسیده است. این کتاب، رمانی کره‌ای و مناسب برای گروه سنی نوجوانان است. دختری به نام جویس، درگیر مقایسه‌ها و معیارهای زیبایی از سوی اطرافیانش شده است.

درباره کتاب چشم بادامی

کتاب چشم بادامی دربارۀ انتظارات و توقعات از چهرۀ انسان در دنیای مدرن است. انتظاراتی که بسیاری را برای شبیه شدن به آنچه مد روز است تحت فشار قرار می‌دهند. معیارهای زیبایی جدید و سلیقه‌هایی که به آدم‌ها احساس خودکم‌بینی تزریق می‌کنند و آن‌ها را وامی‌دارند تا برای رسیدن به معیار مد نظر جامعه و زیباتر شدن هر کاری بکنند.

شخصیت اصلی رمان چشم بادامی دختری به نام جویس است. او دختری کره‌ای است که با خانواده‌اش در آمریکا زندگی می‌کند. مردم همیشه او را با خواهر بزرگ‌ترش، هلن، مقایسه می‌کنند؛ زیرا هلن بسیار زیباتر از جویس است. جویس ابتدا به ظاهر و زیبایی خود چندان اعتنا نمی‌کرد؛ اما موضوعی باعث شد تا فکر کند که باید به چهرۀ خود رسیدگی کند و آن وقتی بود که محبوب‌ترین پسر مدرسه زمان امضا کردن سالنامه‌اش او را به خاطر نیاورده بود. جویس با خود فکر کرد که آیا آنقدر زیبا نیست که از دیگران متمایز باشد. آیا چهره‌ای معمولی دارد که هیچ پسری را جذب خود نمی‌کند.

ناراحتی از این موضوع، جویس را به فکر ایجاد تغییرات در چهرۀ خود می‌اندازد تا آن را بهبود بخشد. عمۀ جویس که شخصی بسیار ثروتمند است به عمل‌های زیبایی اعتیاد دارد. او به جویس پیشنهاد می‌کند تا روی چشم‌هایش عمل جراحی انجام دهد تا چشمانی بزرگ‌تر داشته باشد. جویس قبلاً در مورد جراحی پف پلک شنیده‌ بود. همان جراحی رایجی که زنان آسیایی انجام می‌دهند تا چشم‌هایشان درشت‌تر شود و چهره‌ای آمریکایی‌تر پیدا کنند. او مطمئن نیست که بخواهد زیر تیغ این جراحی برود. در نهایت دکتر به جویس نشان می دهد که اگر این جراحی را انجام دهد، شبیه خواهرش هلن می‌شود. این موضوع باعث می‌شود که جویس به عمل جراحی فکر می‌کند؛ اما احتمال تجربۀ درد در طول عمل، او را مردد می‌کند. اکنون، جویس باید تصمیم بگیرد که آیا درد ارزش نتایج بالقوه را دارد یا خیر.

خواندن کتاب چشم بادامی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران رمان‌های نوجوانان به‌ویژه رمان‌های کره‌ای پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

kosar
۱۴۰۳/۰۱/۲۹

کتاب خیلی خوبیه.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۱۳٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۸۱۳٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان